کد خبر: ۵۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

قول تامین اجتماعی برای تسویه بدهی‌های داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارو تا پایان مرداد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز کمیسیون بهداشت، رییس سازمان تامین اجتماعی قول داد که تا پایان مرداد بدهی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارو را تسویه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حیدر علی عابدی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:  کمیسیون بهداشت امروز با حضور نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و نمایندگانی از صنف داروخانه‌ها به بررسی موضوع بدهی های تامین اجتماعی به داروخانه ها پرداخت.

وی با اشاره به صحبت‌های نوربخش گفت: طبق توضیحات اعلام شده کل بدهی تامین اجتماعی به داروخانه‌ها تا پایان سال ۹۶ و اوایل  سال ۹۷، ۴۵۰ میلیارد تومان است که قول دادند تا پایان مرداد ماه بدهی داروخانه‌ها  و شرکت‌های پخش دارو را تسویه کنند.

به گفته عابدی همچنین قول داده شد که اگر داروخانه‌ها مانند پزشکان بر خط آنلاین تامین اجتماعی متصل شوند روزانه ۶۰ درصد دریافتی آنها به حسابشان واریز می‌شود که این خبر خیلی خوبی برای داروخانه‌ها محسوب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: قول دیگر رئیس تامین اجتماعی این بود که بدهی شرکت‌های دارویی و داروخانه‌ها به تامین اجتماعی بابت بیمه پرسنل‌شان را با طلب‌هایشان از تامین اجتماعی تهاتر کنند که این اقدام هم در صورت انجام حرکت خوبی است.    


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین