کد خبر: ۵۳۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

واکنش شورای‌شهر به‌آمادگی شجریان برای‌برگزاری‌کنسرت رایگان خیابانی

حجت نظری: برگزاری کنسرت آن هم از سوی یک خواننده محبوب باعث کاهش دغدغه‌های این روزهای مردم می‌شود
آفتاب‌‌نیوز : مخبر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از آمادگی مدیریت شهری برای برگزاری کنسرت خیابانی و رایگان همایون شجریان خبر داد.

حجت نظری گفت: همایون شجریان اعلام کرده است که در فضای باز و برای همه مردم کنسرتی برگزار کند و این اتفاق مبارک و میمونی است چراکه در این روزها برگزاری کنسرت آن هم از سوی یک خواننده محبوب باعث کاهش دغدغه‌های این روزهای مردم می‌شود و بسیار از این خواننده تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که در توان داشته باشیم برای برگزاری این کنسرت در یکی از مناطق شهر تهران انجام خواهیم داد، گفت: معتقدیم فعالیت‌های اینچنینی از سوی هنرمندان می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی کمک کند و به همین دلیل شخصاً تلاش خواهم کرد تا شجریان مجوزهای لازم را دریافت کند تا افراد بیشتری از این فضا در پی برگزاری کنسرت بهره ببرند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران تجربه‌های خوبی در برگزاری کنسرت‌های روباز در منطقه میدان مشق دارد، گفت: شخصا معتقدم اگر این کنسرت در یک منطقه جنوبی همچون بوستان آزادگان یا ولایت برگزار شود قطعا اتفاق بهتری خواهد بود چراکه لازم است در همه امور در تهران توسعه متوازن داشته باشیم و یکی از کارهایی که می‌توانیم در راستای توسعه متوازن انجام دهیم این است که مردم مناطق جنوبی هم امکان حضور در کنسرت را داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری تهران از هیچ کوششی برای اجرای این کنسرت کوتاهی نخواهد کرد.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین