کد خبر: ۵۳۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

قصاص برای مردی که با همدستی خانم پرستار،پیرزن را کشت

دی‌ سال 95 زن میانسالی در تماس با پلیس از جنایتی در خیابان جیحون خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر بود که بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد زنی 85 ساله رو به رو شدند که با ضربه‌ای به سر به قتل رسیده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
زن میانسال که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: من پرستار خانگی مقتول هستم. لیدا ساعتی قبل مرا برای انجام کاری بیرون فرستاد اما وقتی برگشتم با جسد لیدا مواجه شدم.در ادامه مشخص شد که طلاهای پیرزن هم به سرقت رفته است. پلیس در بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف دریافت پرستار خانگی با مرد میانسالی وارد خانه شده و دست به قتل زده است.بدین ترتیب طاهره بازداشت و همدست او به‌نام حمید نیز خیلی زود در دام پلیس افتاد.متهمان به جنایت اعتراف کردند. حمید در تحقیقات گفت: بعد از جدایی از همسرم با طاهره آشنا شدم. یکی از روزها که با طاهره قرار داشتم او پیشنهاد سرقت از خانه زن سالمند را به من داد. مطابق نقشه روز حادثه طاهره از خانه خارج شد و در خانه را باز گذاشت. وقتی وارد شدم ناگهان پیرزن شروع به داد و بیداد کرد. من هم با جسم سختی ضربه‌ای به سرش زدم. بعد هم دست و پایش را بستم و طلاهایش را سرقت کردم. از خانه خارج شدم و طلاها را به طاهره دادم.

با اعتراف متهمان این جنایت؛ زن و مرد جوان در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفتند. حمید از سوی قضات دادگاه کیفری به قصاص و زن جوان نیز به حبس محکوم شد. با تأیید حکم از سوی دیوانعالی کشور پرونده این جنایت برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین