کد خبر: ۵۳۷۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

آغاز اجرای طرح مسافران تابستانی دانشگاهیان از فردا

مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز طرح اسکان مسافران تابستانی در سراهای دانشجویی ( خوابگاه‌ها) از فردا 11 مرداد ماه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهندس ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تسهیل مسافرت‌های تابستانی دانشجویان و دانشگاهیان و استفاده بهینه از سراهای دانشجویی در ایام تعطیلات تابستانی، طرح آزمایشی اسکان مسافران تابستانی در سراهای دانشجویی با اولویت دانشگاهیان، دانشجویان و خانواده آنها از فردا(پنجشنبه 11 مرداد ماه) آغاز می‌شود.

وی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه sara.swf.ir و انتخاب شهرهای اقامتی موجود در سامانه و گذراندن فرایند مربوطه، به صورت اینترنتی رزرو اتاق را انجام داده و از طریق درگاه بانکی موجود مبلغ اجاره بها را واریز و به صورت آنلاین معرفی‌نامه مربوطه را جهت ارائه به اماکن اقامتی دریافت نمایند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان این مطلب که حدود 21 دانشگاه در نقاط مختلف کشور آمادگی خود را جهت شرکت در این طرح اعلام نموده‌اند افزود: دانشگاه‌های شرکت کننده حدود 30 بلوک از جمله سراها، استادسراها و مهمانسراهای موجود در دانشگاهها را جهت اسکان مهمانان تابستانی تجهیز نموده‌اند و تمهیدات لازم را جهت اسکان این عزیزان اندیشیده‌اند.

یزدان مهر اضافه کرد: مدت اجرای این طرح 40 روز است و پذیرش و اسکان مسافران از روز پنجشنبه 11 مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه افزود ظرفیت پذیرش مهمانان در زمان اجرای این طرح مجموعاً بالغ بر 60 هزار نفر شب تخمین زده می‌شود.

یزدان مهر خاطرنشان کرد: با استقبال عمومی از طرح فوق در سالهای آینده شاهد افزایش تعداد دانشگاه‌های شرکت کننده و همچنین بالا رفتن ظرفیت اسکان مسافران خواهیم بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین