کد خبر: ۵۳۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

فرصتی استثنایی برای استخدام در آموزش‌ و پرورش

سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: با ظرفیت‌های ایجاد شده در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برای داوطلبان آزمون سراسری استان هرمزگان، فرصتی استثنایی برای استخدام آنان در آموزش‌وپرورش فراهم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
«منوچهر ضیایی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در سال تحصیلی آینده افزایش چشمگیری پیدا کرده است که فرصتی استثنایی برای داوطلبان آزمون سراسری استان هرمزگان است.

وی افزود: در پردیس شهید بهشتی (برادران) 245 نفر برای رشته آموزش ابتدایی، 37 نفر برای رشته دبیری الهیات، 32 نفر برای رشته دبیری زیست‌شناسی و در پردیس فاطمه الزهرا (س) خواهران 167 نفر در رشته آموزش ابتدایی، 21 نفر در رشته مشاوره و 21 نفر در رشته زیست‌شناسی پذیرفته خواهند شد.

سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان ادامه داد: علاوه‌بر آن در سایر رشته‌های دبیری، ظرفیت‌هایی در دانشگاه فرهنگیان استان‌های دیگر برای داوطلبان استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

ضیایی گفت: نحوه پذیرش در سال تحصیلی آینده قدری نسبت به سال‌های قبل تفاوت پیدا کرده است به این صورت که تمام داوطلبان استان هرمزگان که حداقل نمره تراز علمی 6500 به بالا را کسب کرده‌اند می‌توانند متقاضی هر کد رشته استان شوند؛ در پذیرش نهائی اولویت با بوم تعریف شده خواهد بود، اما چنانچه در آن بوم تشکیل نشود پذیرش به‌صورت استانی انجام می‌شود.

وی استخدام در آموزش‌وپرورش و برقراری کمک‌هزینه تحصیلی را از جمله امتیازات دانشگاه فرهنگیان دانست که در هیچ دانشگاه دیگری این امتیاز وجود ندارد و تصریح کرد: امکان ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تا مقطع دکتری وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان یادآور شد: با توجه به نیاز شدید استان به تأمین معلم، از خانواده‌ها و دبیران و مدیران خواست نسبت به تشویق داوطلبان کنکور به انتخاب دانشگاه فرهنگیان همکاری کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین