کد خبر: ۵۳۷۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

وزش باد نسبتا شدید در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از وزش باد نسبتا شدید در تهران و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۱۲ مرداد) است، اظهار کرد: در برخی ساعات این روز وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی -‌جنوبی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد:بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۱۲ مرداد) سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد شد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه طی فردا (۱۳ مرداد) برخی ساعات همراه با وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی -‌جنوبی خواهد بود، تصریح کرد: انتظار می‌رود وزش باد در برخی ساعات فردا افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

به گفته شهبازی، روز آینده دما هوا در تهران روند افزایشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۰ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۶۶ همچنان در شرایط سالم است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین