کد خبر: ۵۳۷۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

افزایش شهریه دانشگاه جامع علمی و کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی با بیان اینکه میزان افزایش شهریه در این دانشگاه کمترین افزایش در کل دانشگاه‌های ایران است گفت: در اکثر رشته‌ها فقط بین ۵ تا ۸ درصد افزایش شهریه‌ داشته ولی در چند رشته هم حداکثر ۱۰ درصد افزایش شهریه داشته‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی تحصیلی 98-97 گفت:‌ افزایش شهریه برای برخی رشته‌ها حداکثر 10 درصد در نظر گرفته شده که البته برای اکثر رشته‌های این دانشگاه بین ۵ تا ۸ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه این مقدار افزایش شهریه کمترین افزایش در کل دانشگاه‌های ایران است افزود: برای رشته‌های گروه صنعت و کشاورزی این افزایش حداکثر 10 درصد و یا شاید کمتر باشد ضمن اینکه برای گروه خدمات، فرهنگی و اجتماعی این افزایش شهریه حداکثر 5 درصد در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی با بیان اینکه افزایش شهریه در سال تحصیلی جدید بسیار کمتر از نرخ تورم است تصریح کرد: تمامی این افزایش شهریه‌ها (حداقل ۵ و حداثکر ۱۰) باید به تأیید سازمان مرکزی این دانشگاه برسد.

برای مهر 97 دانشگاه علمی و کاربردی 3560 کد رشته در مقطع کاردانی و 2080 کد رشته در مقطع کارشناسی ظرفیت پذیرش خواهد داشت که بر همین اساس ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی 230 هزار نفر و ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی 140 هزار نفر است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین