کد خبر: ۵۳۷۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

برانکو: شانس اول قهرمانی هستیم

سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش در ادامه عملکرد بهتری ارائه می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر برابر فولاد اظهار کرد: از این پیروزی و بازیکنانم خوشحال هستم. بازی زیبایی را مقابل حریف سرسختی ارائه دادند و بازی به بازی به فرم بهتری می‌رسند. این پیروزی، شادی مضاعفی برای هوادارانمان بود.

وی افزود: کمال کامیابی‌نیا مصدوم شد و این فقدان بزرگی برای ما است. تمام ۹۰ دقیقه بازی دست ما بود و حریف تنها یک شوت معمولی به سمت دروازه ما زد. علاوه بر گلی که زدیم، چند موقعیت خوب هم داشتیم.

برانکو ادامه داد: این روند خوب قابل انتظار بود و ما بازی به بازی بهتر شدیم و تنها شرایط مسابقه به بهتر شدن ما کمک می‌کند. اگر مصدومیتی به وجود نیاید، دنبال بهتر شدن هستیم و می‌خواهیم باز هم قهرمان شویم. چند بازیکن را از دست دادیم که می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. در این دیدار از چند بازیکن جوان استفاده کردیم که به آن‌ها اعتقاد دارم. به بشار رسن، نورالهی و عالیشاه اعتقاد قلبی دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با الدحیل گفت: الدحیل بهترین تیم آسیاست. ما پارسال این تیم را حذف کردیم اما امسال این تیم با بازیکنان و مربی جدید تقویت شده و کار سختی داریم. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و با خوش‌بینی به مصاف این تیم می‌رویم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به خاطر بازیکنانم که قلبشان را به زمین آوردند و هواداران‌مان، خوشحالم. ما مقتدرانه رقیب سنتی‌مان را بردیم. به عنوان یک مربی از یک موضوع دیگر هم خوشحال هستم و آن این است که در گرمای هوای تهران ۹۰ دقیقه به خوبی دویدیم و سه گل به ثمر رساندیم. علاوه بر آن ۵-۶ موقعیت خوب دیگر هم ایجاد کردیم. در حال حاضر در مرحله‌ای از آماده‌سازی قرار داریم که بازی به بازی بهتر می‌شویم.

او افزود: متاسفانه کمال در این دیدار مصدوم شد اما طبق اطلاعاتی که کسب کردیم او به زودی به تمرین برمی‌گردد. تبریک می‌گویم که بازیکنانم پس از خروج کمال به خوبی تغییر تاکتیک دادند و از بازی‌شان را از یک سیستم به سیستم دیگر تغییر دادند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از دو مهاجم برای این تیم بهتر نیست، گفت: ما قبل از آن هم با دو مهاجم بازی می‌کردیم منتها با یک روش دیگر. منشا خصوصیات دیگری دارد. خوشحالم که سیامک می‌تواند در چند پست بازی کند و پس از مصدومیت کمال ارنج تیم را تغییر دادیم و بازیکنان به خوبی از پس این کار برآمدند. ما با منشا پلن B را اجرا کردیم.

او در ادامه راجع به وضعیت رادوشوویچ و اینکه بیرانوند تا چه زمانی نیمکت‌نشین این بازیکن است و همچنین نشان دادن علامت هیس به هواداران پرسپولیس برای دو مرتبه توسط رادوشوویچ، عنوان کرد: من این را ندیدم. حتما شما بازی را نگاه کردید. در مورد بیرانوند خودتان می‌دانید که او در جام جهانی حضور داشت و عملا یک هفته پیش از لیگ به تمرینات ما اضافه شده است. طبیعی است که با هفت روز تمرین نمی‌تواند آمادگی بازیکنی که دو ماه تمرین داشته است را داشته باشد. ما تمرینات اختصاصی برای او داشتیم. در این که او دروازه‌بان اول ماست شکی نیست. طبیعی است که زمان نیاز دارد. همه بازیکنانی که در جام‌جهانی بودند دیرتر تمرین‌شان را آغاز کردند و خیلی‌ها هنوز هم شروع نکردند.

به گزارش ایسنا،برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بازی تهاجمی‌اش را ادامه می‌دهد، گفت: شما چه قولی می‌خواهید از من؟ من می‌توانم قول‌های زیادی دهم ولی عمل مهم است. همه تلاش ما برای هواداران است. تا کنون دیدید که ما بسته بازی کنیم؟ این اتفاق نه در لیگ قهرمانان و نه در لیگ خودمان رخ نداده است. طبیعی است که برخی اوقات تیم حریف بازی را در دست می‌گیرد اما فلسفه پرسپولیس برد در بیشترین تعداد بازی‌ها است و کسب بیشترین قهرمانی است. تا جایی هم که ممکن است بازی زیبا را به نماش بگذاریم. در این فصل هم مقابل پدیده و فولاد زیبا بازی کردیم. در این بازی دیدید که آدام همتی و حسین پور بازی کردند اما زمان نشان می‌دهد که چه کسانی می‌توانند بیشترین بازی را داشته باشند. بدون اتحاد و وحدت امکان رسیدن به بهترین نتیجه وجود ندارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین