کد خبر: ۵۳۸۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
کرباسیان گفته "در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد"

وعده وزیراقتصاد درباره انتشار لیست گیرندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی؛ بزودی/متاسفم که ذهن جامعه به دلیل سودجویی و رانت‌خواهی عده‌ای بهم ریخته/همین گروه آینده کشور را به مخاطره انداخته‌اند

وزیر اقتصاد از اعلام فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و نوشت: فهرست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود کرباسیان، در یادداشتی اینستاگرامی با اشاره به اینکه وظیفه دولت حفظ منابع ارزی کشور و تامین منافع عموم مردم است، نوشت: وعده وزیر اقتصاد درباره انتشار لیست نهایی گیرندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی؛ بزودی/متاسفم که ذهن جامعه به دلیل سودجویی و رانت‌خواهی عده‌ای خاص بهم ریخته/همین گروه آینده کشور را به مخاطره انداخته‌اند"متاسفم که ذهن جامعه طی چند هفته گذشته به دلیل سودجویی و رانت خواهی عده ای خاص بهم ریخته و نظم بازارها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

همین گروه بدون توجه به منافع ملی، آینده توسعه کشور را به مخاطره انداخته اند. در وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام ابزارهای نظارتی و اجرایی خود مانند سازمان امورمالیاتی، گمرک و سازمان حسابرسی را به کار گرفته‌ایم که حق مردم به آنها بازگردد و اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی هم هزینه رفتارهایشان را بدهند.

فهرست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته است. این فهرست را به سرعت در اختیار گمرک قرار دادیم تا به صورت دقیق مشخص کنند که چه افراد و شرکت‌هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده‌اند. با این گروه براساس قانون و برمبنای اخلال گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت. سازمان امور مالیاتی هم موضوع را دنبال می‌کند.

گزارش نهایی با نهایت شفافیت در اختیار مردم و نهادهای ذی ربط قرار می گیرد. نباید در مبارزه با فساد عقب نشست و ما هم در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد."


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین