کد خبر: ۵۳۸۳۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

انتقاد تند کیهان از محمودصادقی بخاطر اظهاراتش درباره حساب‎های قوه قضائیه

روزنامه کیهان از سوال دیروز محمود صادقی نماینده تهران از وزیر اقتصاد درباره حسابهای قوه قضاییه انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه کیهان با اشاره به سوال دیروز محمود صادقی نماینده تهران از وزیر اقتصاد در باره حسابهای قوه قضاییه نوشت: تریبون مجلس را برای تکرار ادعاهای دروغ مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا علیه ایران اسلامی به کار می‌گیرد و ادعای دروغی را علیه رئیس‌قوه قضائیه مطرح می‌کند که قبلا نیز مطرح کرده بود و بعد از آنکه جعلی بودن آن مشخص شد، رسما به خاطر دروغی که گفته بود عذرخواهی کرده بود!

فلان نماینده دیگر  چرا این ادعا و تهمت ناروا بار دیگر از سوی این به‌اصطلاح نماینده مجلس مطرح می‌شود؟! مگر از آن هنگام که این اتهام دروغ را مطرح کرده و سپس پوزش خواسته بود تاکنون چه اتفاقی افتاده است که ایشان بار دیگر همان اتهام را از تریبون مجلس بر زبان می‌آورد؟! فقط ۲ اتفاق تازه را می‌توان آدرس داد، اول آنکه وزیر خارجه آمریکا همین تهمت را علیه رئیس ‌قوه قضائیه مطرح کرده است و دوم اینکه دستگاه قضایی وارد برخورد با مفسدان اقتصادی شده است. آیا اقدامات و اظهارات دو نماینده یاد شده و نمونه‌های مشابه دیگری از این دست، عنوان مجرمانه ندارد؟! اگر همسویی آشکار با دشمنان مردم -‌آنهم در بحبوحه درگیری تمام عیار- جرم نیست، پس تعریف جرم چیست؟!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
مگر قوه قضاییه خودش نمی تواند از خودش دفاع کند که این روزنامه نقش وکیل آن را بازی می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
ادعای مارک پمپئو مبنی بر پاره کردن برجام بود که از کیهان خارج شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
آقای صادقی نماینده یک ملت هستند و وظیفه شان ایجاب می کند که به همه مسائل ورود پیدا کنند تا به حقیقت برسند و نگاه مردم در باره مسائلی که در جامعه گفته و بیان می شود، روشن شود!!!!
اما به کیهان حیف نونی که تنها وظیفه روزنامه اش خدماتی است (شیشه پاک میکنه و رو صفحاتش سبزی پاک میشه و .....) چه مربوط که به هر چیز باعث تنش و ... در جامعه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید ببندن در این روزنامه هایی رو که فقط هزینه ایجاد می کنند و هیچ خیر و برکتی هم ندارن ..........
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین