کد خبر: ۵۳۸۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
یکی از دلایلم برای انتخاب تراکتورسازی شور و حال هواداران است

شجاعی: تیمی که برای موفقیت عجله کند، شکست می‌خورد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مجموعه‌ای که برای موفقیت عجله کرده شکست خورده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود شجاعی در مصاحبه با سایت باشگاه تراکتورسازی، گفت: همانطور که می‌دانید از بین گزینه‌های که پیشنهاد داشتم بعد از مشورت با دوستانم تراکتورسازی را انتخاب کردم. این مسئله دلایل زیادی داشت. تصمیم درستی گرفتم و از این بابت خوشحال هستم و امیدوارم تا پایان بتوانیم این همکاری را ادامه دهم.

وی در مورد اینکه استقبال هواداران چطور بود، عنوان کرد: یکی از دلایل ما برای انتخاب تراکتورسازی شور و حال هواداران بود. استقبال آنها فراموش نشدنی است و این مسئله به ما انگیزه می‌دهد که اینجا کارمان را با قدرت بیشتری ادامه دهیم. این اتفاق کمتر در دوران ورزشی یک ورزشکار رخ می‌دهد. از آنها تشکر می‌کنم امیدوارم در زمین با تعصب بجنگیم و جواب حمایت آنها را بدهیم.

شجاعی در مورد تساوی تراکتورسازی در دو بازی ابتدایی، عنوان کرد: متاسفانه بازی اول را ندیدم. دیروز هم به یکی از خبرنگاران گفتم از همه خواهش می‌کنم که صبور باشند. لیگ مثل تورنمنت نیست. مسابقات یکسال طول می‌کشد و فراز و نشیب زیادی دارد. نباید سرد شویم و عقب بکشیم. باید  دید مثبت داشته باشیم و همین الان دو امتیاز گرفتیم. بازیکنان جدیدی آمدند و نیاز به هماهنگی هست. با گذر زمان تیم قوی‌تر خواهد شد و موفق خواهیم شد. همه باید کنار هم تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در مورد دیدار با استقلال، خاطرنشان کرد: بازی استقلال بسیار سخت است. بازی در ورزشگاه مقابل هواداران زیاد سخت است. هواداران ما هم زیاد خواهند بود اما حریف میزبان است. هیچ بازی آسان نخواهد بود مخصوصا دیدار با استقلال و پرسپولیس که شرایط خودش را دارد. تیم خوبی داریم. اینکه با تیم جوان و جدید در دو بازی اول 2 امتیاز گرفتیم که این خودش نکته مثبتی است. تیم یک مقدار پخته‌تر و با تجربه تر شده است. دلم روشن است که بتوانیم نتیجه بگیریم. هر کسی با هوش تر باشد و از فرصت خود بهتر استفاده کند می‌تواند برنده بازی شود.

شجاعی در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی، گفت: تیم شرایط جدیدی دارد. کل مجموعه جدید شده است. نمی‌خواهم کسی را نا امید کنم. همیشه برای بهترین بودن تلاش می‌کنیم. وقتی مجموعه جدیدی شکل می‌گیرد برای رسیدن به موفقیت نباید عجول باشد. باید با صبر بیشتر پیش برویم تا موفق شویم. با تجربه‌ای که من دارم و در این چند سالی که فوتبال بازی کردم،  مجموعه‌ای که برای موفقیت عجله کرده شکست خورده است. ما باید تلاش کنیم و در جدول بالا باشیم و حتی اگر شد قهرمان شویم اما اگر این اتفاق نیفتد مشکل بزرگی نیست  اما پروژه مالک این است که باید یواش یواش پیش برود. البته او همیشه حرف از قهرمانی می‌زند و ما هم همین خواسته را داریم. هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند به آذری جمله‌ای بگوید، تصریح کرد:‌ ترکی‌ام زیاد خوب نیست اما یاشاسین تراکتور و یاشاسین تراختور.
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین