کد خبر: ۵۳۸۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

سیلاب در ماکو خسارت به بار آورد

در پی جاری شدن سیلاب، بزرگراه آیت اله رفسنجانی ماکو – بازرگان به مدت چند ساعت مسدود شد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاهین علیزاده فرماندار ماکو با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مسیل روستای کوسج و سرازیر شدن آن به جاده بین المللی ماکو – بازرگان موجبات اختلال در عبور و مرور این محور شد و در نهایت تلاش راهداران، نیروهای آتش نشانی و پلیس راه جهت عادی سازی شرایط باعث بازگشت عبور و مرور روان این جاده شد.

فرماندار ماکو با بیان اینکه سیلاب به قسمتی از بزرگراه آیت اله رفسنجانی ماکو – بازرگان، اراضی کشاورزی و تاسیسات تصفیه خانه آب شرب ماکو خسارت های قابل توجهی وارد کرد که میزان خسارت در دست بررسی است تصریح کرد: با تلاش اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران، مسیر بازگشایی و خودروها با ترافیک آرام و بدون توقف تردد کردند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ماکو با بیان اینکه در اجرای پروژه های عمرانی باید تمامی اصول فنی و مهندسی رعایت شود خاطرنشان کرد: علت حادثه، رعایت نشدن اصول فنی و مهندسی در اجرای آزاد راه آیت اله رفسنجانی بود که در جریان اجرای پروژه بخش عمده ای از پل‌ها مسدود شده و توانایی انتقال سیلاب های عبوری را ندارند.

به گزارش ایسنا، فرماندار ماکو تصریح کرد: موضوع براساس بازدیدهای کارشناسی صورت گرفته و خطرپذیری بالای محل، به متولیان امر اعلام شده بود که متاسفانه اقدامات پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی نشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
اين بزرگراه بين المللي رو کي ساخته که اصول فني و مهندسي رو رعايت نکرده؟ يک فساد ديگه!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین