کد خبر: ۵۳۸۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

روز چهارشنبه در خوزستان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش دما، به منظور کاهش مصرف برق، ادارات دولتی و بانکهای استان خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری تعطیل هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و شرکت برق منطقه ای خوزستان و با موافقت استاندار خوزستان تمامی ادارات و شرکت‌های خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری (20 تیرماه) به منظور پایداری شبکه برق تعطیل اعلام شدند.

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما در هفته جاری تا اواخر هفته و پیش بینی وقوع دماهای بالاتر از ۴۹ و ۵۰ درجه افزود: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق، بانکها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارات و دستگاه های اجرایی به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی ، آتش نشانی ها و نوبت کاریها در روز چهارشنبه تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد: ضمنا کارکنانی که قصد سفر به خارج از استان را دارند می توانند روز سه شنبه را از مرخصی استحقاقی استفاده کنند و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی با آنها همکاری لازم را داشته باشند.

چهارشنبه هفته گذشته نیز به علت بالا بودن دما بر اساس گزارش هواشناسی روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین