کد خبر: ۵۳۸۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

نرخ خرید دلار ٨٥٠٠ تومان شد/توصیه دلالان: فعلاً دلار نخرید

با آغاز اجرای بسته جدید ارزی از امروز، دلار در بازار آزاد با کاهش قیمت مواجه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 با اجرایی شدن بسته جدید ارزی، دلار رسمی که تا 4400 تومان پیش رفته بود، بار دیگر با کاهش بیش از 200تومانی امروز به 4200تومان برگشت. دلار در بازار آزاد نیز معاملات خود را با کاهش قیمت شروع کرد. صرافی ها نیز در حدود ساعت 12:15 آغاز به کار کردند. پیش بینی می‌شود در معاملات امروز بازار نرخ دلار به کانال 8 هزار تومان وارد شود.

گزارش میدانی از خیابان فردوسی تهران حاکی از این است که امروز در بازار فردوسى قبل از اینکه نرخ ارز بر روى تابلوى صرافان روشن شود برخى از صرافى‌ها دلار را با نرخ ٩٨٠٠تومان مى‌فروشند، اما هنوز براى خرید دلار از مردم نرخ تعیین نشده است.

اما در بازار آزاد و خارج از صرافی‌ها، قیمت از ٩٢٠٠ تا ٩٦٠٠ براى خرید متغیر است در همین بازار دلار با نرخ ٨٥٠٠ تا ٩٠٠٠تومان خریدارى می‌شود.

اغلب صرافان از خرید دلار امتناع می‌کنند.

دلالان علت افزایش و کاهش نرخ را نامعلوم اعلام کردند اما به عقیده آن‌ها با توجه به این که دولت سعى دارد جو بازار را آرام کند دلار ارزان‌تر مى‌شود. همچنان توصیه می‌شود مردم وارد معامله نشوند.

تابلو برخی از صرافی‌های خیابان فردوسی تهران در اولین روز پس از لغو ممنوعیت فروش ارز روشن شد. تعیین‌کننده قیمت اما همچنان دلالان هستند و صرافی‌ها اغلب خرید و فروش ندارند.

منبع: اقتصادآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین