کد خبر: ۵۳۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

پدری که راه خانه را از فضای مجازی پیدا کرد

مدیر مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی (خانه سالمندان) زنجان گفت: پدر گمشده اهل رباط کریم تهران است که پس از هشت ماه دوری از خانه، از طریق اینستاگرام شناسایی و به خانه بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز :
الناز امین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پدر گمشده اهل رباط کریم تهران است که پس از هشت ماه دوری از خانه، از طریق مخاطبان اینستاگرام شناسایی و به خانه بازگشت.

وی افزود: «فتح‌الله حسن‌زاده» به دلیل داشتن معلولیت شنوایی و گفتاری و نداشتن مدارک شناسایی گمشده بود، وی مدتی را در خیابان سپری کرده و سپس از طریق افرادی به مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی منتقل شده بود.

امین تصریح کرد: هشت ماه از حضور این شخص در این مرکز سپری شده بود که با انتشار عکس این شخص در شبکه‌های مجازی تلگرام و اینستاگرام با تماس‌های تلفنی زیادی مواجه شدیم و بلاخره «فتح‌الله حسن‌زاده» از طریق مخاطبان اینستایی شد که محل زندگی این شخص در تهران و رباط کریم است .

این مسئول در ادامه یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته صحت و سقم اطلاعات ارائه شده از سوی افراد مدعی تایید و سپس به خانواده وی اطلاع‌رسانی شد .

در ادامه، همسر «فتح‌الله حسن‌زاده» نیز اظهار کرد: در مدت زمانی که همسرم از خانه خارج و بازنگشته بود تمام غم و اندوه فضای خانه و فرزندانم را فرا گرفته بود؛ چراکه همه مراکز نگهداری تهران و کرج را برای پیدا کردن همسرم زیرپا گذاشته بودیم که سرانجام در استان زنجان پیدا شد .

وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که تلاش‌های لازم را در عرصه مجازی و مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی (خانه سالمندان) استان زنجان داشتند، قدردانی می‌کنم .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین