کد خبر: ۵۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

خریدهای فوق العاده ” استقلال ” در نقل و انتقالات ؛ بمب بزرگ ” استقلال ” در آستانه انفجار !

استقلال در این فصل از نقل و انتقالات ریخت و پاش فراوانی را انجام داد و با ۲۰ بازیکن جدید قرارداد بسته است.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از پایان لیگ شانزدهم بود که استقلالی ها بعد از نایب قهرمانی با منصوریان در لیگ برتر، به دنبال این بودند تا با حفظ اسکلت بندی تیمشان لیگ هفدهم را با قدرت آغاز کنند و برای قهرمانی پا به مسابقات بگذارند اما در فصل نقل و انتقالات اتفاقات عجیبی رخ داد. چند بازیکن جدا شدند و نفرات زیادی هم به تیم اضافه شدند و تیم منصوریان به کلی دچار تغییر شد و آنها با شکل و شمایلی جدید پا به مسابقات گذاشتند و خیلی زود هم شماره ۱۰ اسبق استقلال ار کار برکنار شد و جای خود را به وینفرد شفر داد.

فصل بعد و پس از اینکه استقلال فصل را با شفر به خوبی تمام کرد و قهرمان جام حذفی شد و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید؛ بازهم صحبت های فصل قبل تکرار شد و بازهم در عمل اتفاق دیگری رخ داد. آبی ها چهار پنج ستاره خود را از دست دادند و به جای آنها نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند. در کنار آن چند بازیکن جوان هم به بدنه تیم آکادمی اضافه شدند. در این بین دو سه تا از خریدهای بزرگسالان مصدوم بودند و آمدنشان تقریبا منتفی شده است.

در ادامه لیست خریدهای استقلال را می بینید و به این نکته هم توجه داشته باشید که این تیم در آستانه عقد قرارداد با الحاجی گرو است.

روح الله باقری:
ستاره فصل قبل تیم خونه به خونه بابل یکی از اولین خریدهای استقلال در این فصل بود. بازیکن گیلانی آبی پوشان در این تیم شماره ۱۰ را بر تن می کند و به نوعی جایگزین علی قربانی شده است.

محمد دانشگر:
بازیکن مورد علاقه علی دایی یکی دیگر از خریدهای این فصل استقلال بود. این بازیکن چند پسته که می تواند به غیر از دفاع مرکزی در پست های دفاع کناری و هافبک تدافعی هم بازی کند جایگزین سید مجید حسینی شده است و باید دید می تواندعملکرد خوبی داشته باشد یا خیر. او در هفته دوم از زمین اخراج شد.

فرشاد محمدی مهر:
دیگر بازیکن جدید استقلال از پارس جنوبی آمده است. مدافع کناری جوان و خوش استایل فصل قبل تارتار حالا در ترکیب آبی پوشان باید با خسرو حیدری برای فیکس شدن رقابت کند. او در بازی مقابل ذوب آهن هم نمایش نسبتا خوبی داشت.

مارکوس نئومایر:
جانشین سرور جپاروف هم از آلمان آمد. ستاره ۳۲ ساله اسبق قاسم پاشا بعد از کش و قوس های فراوان به استقلال آمد و حالا باید دید می تواند عملکرد خوبی داشته باشد یا خیر. نئومایر قرار است به عنوان یک بازیساز کمک حال تیم شفر باشد.

مرتضی تبریزی:
بزرگترین و پردردسر ترین خرید این فصل استقلال همین بازیکن است. ستاره ذوب آهن سرانجام آبی پوش شد. این بازیکن یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی قرار است از این هفته بازی کند و جای خالی تیام را برای آبی پوشان پر کند.

طارق همام:
بازیکن آسیایی این فصل استقلال همین فوتبالیست جوان است. کاملا شبیه به هوار ملا محمد و با لقب مسی عراق. این بازیکن بعد از ایمن حسین گزینه استقلال شد اما زودتر از این بازیکن آبی پوش شد و حالا بی صبرانه در انتظار اولین بازی خواهد بود.

علی کریمی:
یکی از بدشانس ترین بازیکنان تیم ملی که به دلیل آسیب دیدگی حضور در جام جهانی را از دست داد با حواشی فراوان به استقلال آمد و خیلی زود هم فیکس شد. کریمی هنوز به روزهای آرمانی نرسیده اما بی شک یکی از مهره های اصلی استقلال در میانه میدان خواهد بود.

مرتضی آقاخان:
مهاجم فصل قبل پیکان تهران در حالی به استقلال آمد که خیلی زود خبر مصدومیتش دست به دست شد و حالا پای خود را به تیغ جراحان سپرده و تا نیم فصل نمی تواند بازی کند. او یکی از خریدهای نا امید کننده آبی پوشان بود که با مصدومیت خریداری شد و حالا آینده اش در این تیم مشخص نیست.

میثم تیموری:
دیگر خرید پر حرف و حدیث استقلال این بازیکن جوان بود. تیموری هم مانند آقاخان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و به احتمال فراوان جایی در جمع استقلالی ها نخواهد داشت.

سینا خادم پور:
بازیکن استقلال بود و قرضی به نفت تهران رفت و نمایش چندان خوبی هم نداشت. حالا دوباره به استقلال برگشته اما به نظر نمی رسد جزو گزینه های نهایی این تیم باشد.

امیرحسین اسماعیل زاده:
مدافع چپ تیم ملی امید هم یکی دیگر از نفراتی بود که به تیم استقلال پیوست و آبی پوش شد. او با آبی ها قرارداد ۵ ساله بست.

شاهین طاهرخانی:
شاهین طاهرخانی که سابقه بازی در تیم ملی جوانان و باشگاه های گسترش فولاد و پیکان را در کارنامه خود داشت، با قراردادی ۵ ساله به استقلال تهران پیوست.

ابوالفضل محمد حسنی:
محمد حسنی که سابقه حضور در تیم ملی امید را در کارنامه خود دارد، ۲۱ ساله است و در پست مهاجم به میدان می رود. این بازیکن جوان سابقه حضور در استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد و چهره ای آینده دار است.

امیرمحمد زالی:
مدافع راست ۲۲ ساله ای که در تیم ملی امید حضور دارد و سابقه ای درخشان در تیم های پایه تهران دارد. زالی در کنار حضور در تیم امید، سابقه حضور در تیم های جوانان، امید و بزرگسالان نیروی زمینی را در کارنامه خود دارد و سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می آید.

احمدرضا احمدوند:
مهاجم جوانی که توانایی بازی در نوک پیکان خط حمله، وینگر راست و چپ را در کارنامه خود دارد. این بازیکن سابقه حضور در جوانان استقلال تهران را در کارنامه خود دارد و هم اکنون در تیم ملی امید حضور دارد. این بازیکن ۲۰ ساله، سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه خود دارد و در تیم های مقاومت و سایپا نیز به میدان رفته است.

محمد مهدی طاهری:
این بازیکن در دو سمت خط میانی می تواند به استقلال کمک کند. طاهری که متولد ۱۳۷۶ است در تیم های امید پیکان و مقاومت به میدان رفته و هم اکنون نیز در تیم امید ایران حضور دارد و بازیکنی آینده دار به حساب می آید.

امیرحسین کارگر:
کارگر از محصولات آکادمی استقلال به حساب می آید. این بازیکن جوان فصل گذشته با تشخیص شفر به تمرینات استقلال اضافه شد و با تصمیم سرمربی آبی ها فصل آینده نیز در کنار آبی پوشان حضور خواهد داشت.

امید سام کن:
سام کن لیگ هفدهم در لیگ برتر با پیراهن سپیدرود رشت در لیگ برتر حضور داشت و نمایش های قابل قبولی از خود به جای گذاشت. این مدافع جوان که متولد سال ۱۳۷۵ است، پیش از این در نیروی زمینی تهران حضور داشت و در لیگ گذشته برای تیم خود بیش از ۶۰۰ دقیقه به میدان رفته است. با این حال سام کن مورد توجه شفر نبود و به سپیدرود برگشت.

حیدر علی احمدزاده:
آخرین بازیکن این پست نیز در خط حمله حضور دارد. احمدزاده می تواند در دو سمت راست و چپ خط حمله به عنوان بال کناری استقلال را کمک کند. این بازیکن نیز سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین