کد خبر: ۵۳۸۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

نماینده مجلس: بازار خودرو در انحصار ۵ خانواده است

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه افزایش ۵۰درصدی خودرو در بازار ناشی از عدم نظارت بر این بازار است، گفت:چرا بازار پرسود خودرو باید در دستان ۵ خانواده باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر خجسته عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90  مجلس شورای اسلامی در واکنش به اضهار نظر برخی از مسئولین مبنی بر رضایت از وضعیت فعلی بازار خودرو، این اظهارات را ناشی از عمق بیخیالی مسئولین تلقی کرد و گفت: اینکه برخی از مسئولین صحبت از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و به دنبال تلقین مدیریت این بازار پس از نوسانات اخیر به جامعه باشند نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.

وی  افزود: در سال گذشته بارها در مورد وجود تخلف در خصوص ثبت سفارشات خودروها و انباشت هزاران خودرو قاچاق در گمرکات کشور تذکر داده شد اما مسئولین هر بار با تکذیب و یا توجیه در مورد این مسئئله به دنبال پاک کردن اذهان عمومی جامعه بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر بوجود آمده در وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو اضافه کرد: متاسفانه ظرف مدت کم‌تر از بیست روز انواع خودروها با افزایش پنجاه درصدی قیمت‌ها مواجه شده‌اند و این اتفاق شوک بزرگ اقتصادی به جامعه وارد کرده است و این مسئله صرفا ناشی از ضعف و سوء مدیریت مجموعه ی وزارت صنعت و معدن و حتی شخص وزیر است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد:چرا باید بازار پرسود خودرو صرفاً در انحصار پنج خانواده باشد و نتیجه  این امر نیز عدم کنترل بر قیمت‌ها یا تولید خودروی بی‌کیفیت باشد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین