کد خبر: ۵۳۸۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
در تماس تلفنی با رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان؛

روحانی از نیازی برای شرکت در اجلاس همکاری‌های آسیا دعوت کرد

رئیس جمهوری تقویت بیش از پیش روابط تهران – اسلام آباد در همه عرصه های مورد علاقه و از جمله اقتصادی را ضروری خواند و تاکید کرد: روابط دو ملت و دولت ایران و پاکستان فراتر از روابط دو همسایه بوده و دو کشور در حقیقت پیوسته عمق راهبردی یکدیگر بوده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی روز چهارشنبه در تماس تلفنی با آقای "عمران احمدخان نیازی" رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان و تبریک پیروزی این حزب در انتخابات سراسری مجلس پاکستان، گفت: امیدوارم در دوران جدید ما شاهد روابط بسیار نزدیکتر و صمیمی تری بین دو کشور دوست ایران و پاکستان باشیم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اظهارات رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان مبنی برای اهمیت تقویت روابط اقتصادی دو کشور اظهارداشت: باید شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در روابط اقتصادی و تجاری دو کشور باشیم.

روحانی همچنین آقای احمدخان نیازی را برای شرکت در اجلاس مجمع گفت و گو و همکاری های آسیا که قرار است اواخر مهرماه در تهران برگزار شود، دعوت کرد.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان نیز در این تماس تلفنی با قدردانی از تبریک رئیس جمهوری ایران به مناسبت پیروزی این حزب در انتخابات مجلس کشورش گفت: ما خواهان پیشرفت قابل ملاحظه ای در روابط دو کشور در همه عرصه ها بویژه حوزه تجاری هستیم.

احمدخان نیازی تصریح کرد: اطمینان می دهم که روابط دو کشور توسعه و تعمیق بیشتری خواهد یافت و پاکستان اهمیت بسیار زیادی برای تقویت روابطش با ایران قائل است.

وی همچنین گفت که در اجلاس همکاری های آسیا در تهران قطعا شرکت خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین