کد خبر: ۵۳۹۰۸۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

این خدمات فراوانی که نصیب ملت ایران شده، نسل جدید به آن توجه ندارد/اگر قدر نعمت ندانیم، رضاخان و وابسته‌های دیگری می‌آیند و به هیچکس از چپ و راست و بزرگ و کوچک رحم نمی‌کند/قلع و قمع و قتل عام خواهند کرد

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی با تاکید بر اینکه نعمت، امتحان الهی است، افزود: اگر کسی قدر نعمتی را نداند، خدا آن نعمت را از او می گیرد. رضاخان و وابسته های دیگری می آیند، به هیچ کس، بزرگ و کوچک و چپ و راست رحم نمی کنند و قلع و قمع و قتل عام خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کاظم صدیقی روز پنجشنبه در نوزدهمین اجلاس سالانه مسوولان و دبیران اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور افزود: ما برای چه انقلاب کردیم و شهید دادیم، اکنون چه کسی با چه کسی می جنگد؟ در دعواهای سیاسی هدف گم می شود و مسیر حرکت ممکن است تغییر کند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی اظهار داشت: هرچند علمدار ما و دیده بان انقلاب رهبر معظم انقلاب موید به تاییدات الهی است، دست امام زمان (عج) بالای سر او است و با استفاده از حمایت های غیبی هم در جریان فتنه و هم دیگر پیچ و خم های خطرناک، مدیریت سازنده و کارآمد دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مظلومیت انقلاب در درگیریهای داخلی ادامه داد: این خدمات فراوانی که نصیب ملت ایران شده، نسل جدید به آن توجه ندارد و از گذشته ها بی خبر هستند.

وی با بیان اینکه امام (ره) آمد و جریان حاکمیت فرعون زمان ما را در ایران به قعر دریا فرستاد، گفت: امام راحل جریان استعمار و استثمار را به زباله دان تاریخ فرستاد.

صدیقی ادامه داد: اما متاسفانه امروز عده ای مرتد هستند، همان ارتدادی که پس از رسول خدا (ص) در جریان حاکمیت امیرالمومنین علی (ع) پیش آمد. امروز جریان های خزنده به ولایت فقیه باور ندارند و با ولایت فقیه هماهنگی و اطاعت ندارند و لذا در سطوح فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه های ما موضوع ولایت فقیه به صورت یک گفتمان در میان جوانان جریان ندارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های بنیاد بین المللی غدیر گفتمان سازی، فرهنگ سازی حاکمیت ولایت و مقابله با نفوذی ها است، تاکید کرد: دشمن جوانان ما را که بیکار هستند، در شبکه های مجازی نابود می کند. دانشجویان را جذب و جوانان را بسیج کنید، به آنها مسوولیت دهید و آنها را به کار بگیرید. 

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: امروز دنیا مصمم است که ستون فقرات انقلاب اسلامی را که با هدف احیای غدیر و اهتزاز پرچم امیرالمومنین علی (ع) در زمان غیبت تشکیل شده، بشکند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نعمت، امتحان الهی است، افزود: اگر کسی قدر نعمتی را نداند، خدا آن نعمت را از او می گیرد. رضاخان و وابسته های دیگری می آیند، به هیچ کس، بزرگ و کوچک و چپ و راست رحم نمی کنند و قلع و قمع و قتل عام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین بنیاد بین المللی غدیر یک تشریفات نیست؛ بلکه یک جهاد، خیزش، جهش و مقابله جدی با انحرافات از خطوط کلی امامت و راه امام راحل است.

صدیقی گفت: رهبر معظم انقلاب در این ۲۰ سال، دستاوردهای شهیدان و امام (ره) را که با جنگ نرم دنیای غرب و سخت تر از جنگ نظامی دوران امام راحل مواجه بود، صیانت کرد و با تمام حملات و تلاش های دشمنان این کشور را مستقل، سرافراز و در مسیر رشد و پیشرفت قرار داد؛ به طوری که حرکت همچنان به سوی مقصد است.

امام جمعه موقت تهران گفت: پیروزی هایی که امروز انقلاب در دنیا دارد کم نیست. پیروزی سوریه و خیزش مردم یمن؛ پیروزی انقلاب در برابر استکبار، اروپا، آمریکا و پول نفت عربستان و امارات و تمامی وابسته ها است.

وی یادآور شد: امروز وقتی سیاه پوستان آمریکا علیه تبعیض نژادی راهپیمایی می کنند، روی پلاکاردهای خود تعابیر امام راحل و رهبر انقلاب را درج می کنند، نکته ای که بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر آن پیشرفت ایران در بخش های مختلف همچون علمی نیز قابل قیاس با اوایل انقلاب نیست.

صدیقی با تاکید بر اینکه آهنگ کلی حرکت دنیا بیعت کردن با امامت و انقلاب ما است، گفت: لذا با دلگرمی کامل بدانید این حوادث هزینه بر است، برخی را به انحراف می کشاند، اما انقلاب شکست ندارد.

وی خطاب به دبیران بنیاد غدیر تاکید کرد: بنیاد بین المللی غدیر توجیه گر و دمنده امید، اقتدار، سربلندی و کارایی انقلاب و نظام اسلامی ما است، بنابراین استکبار ستیزی، کفر ستیزی و غرب ستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
1
0
به امید خدا
ناشناس
|
Austria
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
1
والله چه عرض کنم،گرانی است دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
2
من که اعلام میکنم به مرگم راضیم هیچی هم ندارم که به خاطرش چهار چنگولی بچسبم به دنیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
4
این همه خدمات که نصیب یک درصد ازملت شد همه راجوان وپیر می داند این همه ...حرف زدن نشانه ..........
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
1
عجب خیلی زحمت کشیدین ارزوی همه اینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
2
خدا رحمت کند به آنها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
چه بگوئیم والا حیران مانده ایم که ..............
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین