کد خبر: ۵۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

نماینده مجلس: رئیس جمهور به‌زودی به مجلس می‌آید

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصادی، گفت: رئیس جمهور بزودی برای پاسخ نمایندگان به مجلس می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
علی محمد شاعری شامگاه جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران شرق مازندران در سالن اجتماعات شهرداری گلوگاه اظهار داشت: تجلیل از خبرنگاران تلاش‌گران عرصه خبر فرصتی جهت پیگیری مطالبات مردم و ارج نهادن به تلاش شبانه روزی و ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مسئولان و مردم است.

وی افزود: تلاش کردیم گفتمان سازنده در جهت کاهش مشکلات مردم گام برداریم و رسالت اصلی خبرنگاران افزایش آگاهی، انتقال شفاف‌سازی ایجاد فضای مناسب برای نقادی سازنده در جهت اهداف و توسعه جامعه است.

شاعری با بیان اینکه خبرنگاران در فرآیند توسعه نقش کلیدی و اساسی دارند، تصریح کرد: مردم، مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه اقشار جامعه باید قدردان زحمات خبرنگاران باشند و بدانیم یکی از پایه‌های اصلی و اساسی هر کشور مردم هستند که هر چه آگاهی مردم بیشتر باشد قطعا شاهد توسعه پایدار و ماندگار خواهیم بود که یکی از ارکان این آگاهی رسانی خبرنگاران هستند.

وی گفت: پس از خروج آمریکا از برجام مشکلات اقتصادی بیشتر شد که جهانیان و ملت ما از کودتای 28 مرداد تا پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی، حمایت از کودتاها و تحریم‌های ظالمانه ظلم و عهدشکنی آمریکا آشنا بوده و امروز آمریکا با خروج از برجام دیوار بی اعتمادی را بلند کرد و دشمنان تلاش دارند فشار را بیشتر کنند و به دنبال تاراج منابع انرژی منطقه هستند اما ملت ایران تسلیم شرایط ناعادلانه نخواهند شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: دلیل این نابسامانی‌ها و افزایش ارز باید مشخص شود و پاسخ این است که این روند نتیجه بی برنامگی و عدم آمادگی دولت در جنگ روانی و اقتصادی دشمنان بود و دولت توان مقابله و تیم اقتصادی برنامه جامع ای در این زمینه نداشتند و به دلیل عرضه و تقاضای نامناسب یک تورم کاذب ایجاد شد که امیدواریم دولت بر اوضاع اقتصادی مسلط شوند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه به دلیل ضعف و سو مدیریت داخلی است، ادامه داد: مجلس با تشکیل جلسات با تیم اقتصادی دولت دیدگاه را بیان کرد و دولت مکلف شد در مسیر درست گام بردارد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه مهم دولت و حاکمیت تنظیم عرضه و تقاضا بوده که دولت نتوانست مدیریت تقاضا را در بازار اجرا کند.

شاعری ادامه داد: هدف از اعمال نظارت بر دولت، بهبود اقدامات دولت بوده و با جدیت پیگیر مطالبات مردم هستیم و سعی می‌کنیم ابتدا با جلسات و آخر با استیضاح روند را بهبود بخشیم همچنین به زودی رئیس جمهور در صحن حضور یافته و به پنج سئوال نمایندگان پاسخ خواهند داد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل هم از ظرفیت‌های ملی استفاده کرده تا از بحران پیش رو عبور کنیم.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین