کد خبر: ۵۳۹۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

استقلال تیام را نقره داغ می کند/ نامه بی فایده عجمان

باشگاه عجمان طى نامه اى از باشگاه استقلال درخواست کردند تا آى تی سى تیام صادر شود که مسولان باشگاه با این درخواست مخالفت کردند.
آفتاب‌‌نیوز : باشگاه عجمان طى نامه اى از باشگاه استقلال درخواست کردند تا آى تی سى تیام صادر شود که مسولان باشگاه با این درخواست مخالفت کردند.

به گزارش  برنا، در حالی که مامه بابا تیام می توانست با حضور در استقلال یکی از بهترین فصل های کاری خود را سپری کند، ترجیح داد به دنبال پول بیشتر به باشگاه عجمان برود، بر همین اساسا و با توجه به حضور مامه تیام در باشگاه عجمان، در نهایت مدیران این تیم عربی طى نامه اى از استقلالى‌ها درخواست کردند تا آى تی سى تیام صادر شود.

مدیران باشگاه استقلال این درخواست را رد کرده اند و با  شکایت به فیفا خواستار غرامت ٢٠٠ تا ٤٠٠ هزار دلاری از تیام هستند،به نظر می رسد با توجه به سابقه سرپرست باشگاه استقلال در پرونده های حقوقی مامه تیام با جریمه ای زیاد به نوعی نقره داغ شود.

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار برنا گفت: با توجه به امضای قرارداد تیام با عجمان محرومیت در انتظار او و باشگاه عجمان خواهد بود مگر اینکه آنها پیش از شکایت استقلال از این باشگاه رضایت بگیرند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
البته که تاریخ دعوای حقوقی فوتبال ما همیشه علیه ماشده.پس خوب فکرکنید بعد عمل کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین