کد خبر: ۵۳۹۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

کنایه مهراب قاسم‌خانی به تیترهای روزنامه کیهان/ عکس

مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در اینستاگرام به تیترهای یکی از شماره‌های روزنامه کیهان کنایه زد و نوشت: «این میزان قلب هاى رئوف و بى کینه رشک برانگیزه.»
آفتاب‌‌نیوز :
مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصاویری از تیترهای روزنامه کیهان در اینستاگرام نوشت: «اين ميزان قلب هاى رئوف و بى كينه، اين همه ذهن هاى آرام و مملو از عشق و انسانيت، اين مقدار روح هاى بخشنده و آكنده از صلح، اونم توى تحريريه يك نشريه، واقعاً رشك برانگيزه. خوش به حال دوستان و خانواده ها و فرزندان اين عزيزان كه ميتونن اين حجم از مهربانى و عطوفت رو از نزديك لمس كنن.»

کنایه مهراب قاسم‌خانی به تیترهای روزنامه کیهان/ عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
1
کیهان از قرار روزنامه نیست.سازمان اطلاعات است انگار ....به محض اینکه احساس کردند یک نفر مخالف عقیده ی آنهاست فی الفور چند مطلب راست و دروغ و همچنین بقول خودشان نیمه ی پنهان !!! طرف رو میریزن روی دایره . هنوز تو فضای دهه ی 60 زندگی میکنن انگار.یک استاد دانشگاهی، یک اهل علم و کمالی ، یک اهل روزنامه و آدم اهل مطبوعاتی نیست به این کیهانی ها بگه عزیز جان اون دوره ی بی خبری و یکی دو منبع اخبار گذشت.الان مردم زمین تا آسمان فرق کرده اند با آن دوران . این همه تحلیل های واقعا بی سر وته که معلوم نیست از کجایشان تولید میکنند به چه کار این مردم میآید ؟ کدام درد این مردم توسط این همه ترویج خشونت و درگیری های سیاسی ، درمان شد ؟ بس است دیگر آقای شریعتمداری ، سنی از شما گذشته و چون این چند دهه هر چه خواستی نوشتی ، خود شیفته شده ای و فکر میکنی حق مطلقی و تمام دنیا باطل و دشمن شما !!! چه نفعی میبرید از این همه جنجال و خراب کردن ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین