کد خبر: ۵۳۹۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کارگزارانی‎ها با شفافیت بگویند که نقش و سهم دوستانشان از دریافت "ارز دولتی" چگونه و چه میزان است؟

سهم‎خواهی ناتمام کارگزارانی‎ها از روحانی/ دلایل و پشت‌پرده آه و ناله‌های «حسین مرعشی» چیست؟

با انتشار این سخنان و اشاعه این ادعاها که البته باری حقوق نیز دارد انتظار می رود که جناب مرعشی دقیقاً اعلام کند که کدام وزیر خدمت ایشان از دست آقای نوبخت آه و ناله سر داده است و چرا تاکنون کسی از زبان وزرا و مسئولین انتقاد و اعتراضی علیه آقای نوبخت نشنیده است؟! مگر جناب مرعشی سخنگوی دولت است که از سوی آنان سخن می گوید؟ یا باید از ایشان پرسید که سخنگوی دکتر جهانگیری است و یا اینکه از آقای جهانگیری پرسید که آیا حسین مرعشی سخنگوی ایشان است؟!!!
آفتاب‌‌نیوز :
موجی از انتقاد و هجمه ای هدفمند که از چندی پیش توسط برخی از محافل و رسانه های سیاسی از جمله کارگزاران علیه آقای دکتر نوبخت آغاز شده بود، با حمایت های مختلفی از سوی بسیاری از محافل و فعالان سیاسی و از جمله شخص رییس جمهور محترم، خنثی شد. دکتر روحانی با حمایت قاطع از دکتر نوبخت از ایشان خواست که تمام وقت خود را صرف امور و مأموریت های مهم در سازمان برنامه و بودجه کند. اما برخی از مخالفان دکتر نوبخت که گویا حضور ایشان در سازمان برنامه و بودجه را مانع و مزاحم منافع خود می بینند، همچنان با بهانه های مختلف به حملات خود علیه ایشان ادامه می دهند.

به گزارش آفتاب، در این راستا حسین مرعشی رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران گفت: «هرکس از آقای نوبخت در شرایط کنونی حمایت کند، آینده‌ای در سیاست ایران نخواهد داشت.»(!!) وی در این سخنان افزوده است: «آقای نوبخت هیچ موافقی در دولت ندارد و مسئله ایشان مسئله کارگزاران نیست.»(!!)

دلایل و پشت پرده آه و ناله های «حسین مرعشی» چیست؟

از این سخنان جناب مرعشی چنین برمی آید که گویا ایشان و همفکرانش، خود را در آینده کشور از قدرتی برخوردار تصور کرده اند که در آن جایگاهی برای آقای نوبخت نمی بینند! این سخن تهدیدآمیز و همراه با عصبانیت نشان می دهد که با حضور دکتر نوبخت در دولت، دست آقایان از برخی منابع ثروت و قدرت کوتاه شده است و ظواهر امر نشان می دهد که با چنین هجمه هایی می خواهند از پاسخگویی بابت عملکرد دوستان خود بویژه در مقوله دریافت ارزهای دولتی و برخی تسهیلاتی که از دولت دریافت کرده‌اند شانه خالی کنند! معلوم نیست جناب مرعشی از چه جایگاهی چنین تهدید آمیز با دیگران سخن می گوید و در عالم رویا چه جایگاهی را برای خود تصور کرده است که چنین امر و نهی تهدیدآمیزی را خطاب به دیگران صادر می کند!؟

با چنین سخنانی لازم است جناب مرعشی توضیح دهد که از جانب چه کسانی سخن می‌گوید و به دنبال احیای مطالبات و خواسته های چه کسانی است؟ کدامیک از دولتی ها به ایشان وکالت داده اند که عدم موافقت آنان با آقای نوبخت را اعلام کند؟ بهتر است ایشان برای آگاهی عمومی، اسامی مدیران ناموافق با جناب نوبخت را نیز بیان کند. و نکته دیگر اینکه توضیح دهند که چرا باید مسئله و دغدغه آقای نوبخت که یک مدیر و مسئول ملی و کشوری است، مسئله حزب کارگزاران باشد؟!

این سخنان حسین مرعشی در حالی بیان شده است که آقای دکتر نوبخت از بالاترین میزان محبوبیت و مقبولیت در میان دولتی‌ها و سایر مسئولین و مدیران کشور برخوردار است و کمتر مدیری چون او از سلامت و شایستگی و حسن سابقه برخوردار است.

جناب مرعشی حزب اعتدال و توسعه را حزبی بی هنر دانست که می خواهند مسئله آقای نوبخت را سیاسی کنند(!) جناب مرعشی توضیح دهد اگر جناب دکتر نوبخت مدیری ناموفق است و حزب اعتدال و توسعه و شاید برخی دیگر از نظر وی بی هنرند، ایشان هنرنمایی ها و موفقیت های خود در عرصه سیاسی و مدیریتی را برای مردم اعلام نماید و روشن کند که چه خدمات ویژه‌ای در سالهای دشوار گذشته برای کشور و نظام انجام داده و یا چه برنامه و راهکاری ارائه کرده‌اند؟!

جناب مرعشی تصور می کند که با انجام نظرسنجی روزنامه سازندگی درباره رفتن یا ماندن آقای نوبخت، ارکان دولت به لرزه افتاده است!! در حالی که با همه حملات و اظهارنظرهای منفی در باره ایشان، آب از آب تکان نخورد و اتفاقاً موقعیت ایشان در دولت مستحکم‌تر شد! همچنین با حملات و انتقادات افرادی امثال جناب مرعشی، حمایت دکتر روحانی از ایشان روز به روز بیشتر می شود!

به جناب مرعشی پیشنهاد می‌شود حال که برای آقای نوبخت یا دیگران نظرسنجی برگزار می کنند یک نظرسنجی هم برای تعیین میزان مقبولیت و محبوبیت خود در میان مردم برگزار کنند تا حساب کار دستشان بیاید!

با انتشار این سخنان و اشاعه این ادعاها که البته باری حقوق نیز دارد انتظار می رود که جناب مرعشی دقیقاً اعلام کند که کدام وزیر خدمت ایشان از دست آقای نوبخت آه و ناله سر داده است و چرا تاکنون کسی از زبان وزرا و مسئولین انتقاد و اعتراضی علیه آقای نوبخت نشنیده است؟! مگر جناب مرعشی سخنگوی دولت است که از سوی آنان سخن می گوید؟ یا باید از ایشان پرسید که سخنگوی دکتر جهانگیری است و یا اینکه از آقای جهانگیری پرسید که آیا حسین مرعشی سخنگوی ایشان است؟!!!

جناب مرعشی باید تردید نکند که تا زمانی که دکتر روحانی رییس جمهور است، دکتر نوبخت در دولت خواهد بود. ایشان گمان می کند که رفتارهای دکتر نوبخت با هدف رقابت های حزبی و سیاسی است! ولی گویا نمی داند ایشان درگیر کارهای بسیار مهمی است که فرصتی برای رقابت یا کل کل کردن های حزبی و جناحی با دیگران نخواهد داشت. دکتر نوبخت قطعاً از جایگاه مهمی در عرصه سیاست برخوردار است؛ اما در حال حاضر او بصورت فرا جناحی مشغول عمل به وظایف و مأموریت های ملی و مهم خود در دولت است و وقعی به چنین هجمه های دُن کیشوتی نمی گذارد!

به آقای حسین مرعشی پیشنهاد می شود که بجای وقت تلف کردن بابت حملات گوناگون به آقای نوبخت، کمی از دلایل پشت‌پرده این همه عصبانیت و هجمه به آقای نوبخت را توضیح دهند و با شفافیت بگویند که نقش و سهم دوستانشان در دریافت ارز دولتی چگونه و چه میزان است؟ بر اساس تصمیم و درخواست دولت، روشن کنند که این ارزها را اگر گرفته‌اند،چه کرده‌اند؟

به جناب حسین مرعشی توصیه می شود که صادقانه از سهم‌خواهی خود از دولت سخن بگویند و بصورت شفاف از آقای روحانی بپرسند که چرا در دولت اعتدال پست و جایگاهی به ایشان یا برخی از دوستانشان نداده‌اند! در این صورت شاید در یک فضای نقد و گفتگو برخی حقایق روشن شود.

منبع: خط اعتدال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
2
0
من از نوبخت دفاع نمی کنم و همچین طرفدارش نیستم ولی مطمئنم که کارگزاران ... از اول کارشون تا الان فقط دنبال رانت و ..بودن و هنوزم هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
1
1
تااین سهم خارها هست چیزی به ملت نمیرسد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین