کد خبر: ۵۳۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه تحقیقات رسانه

علی غیاثیان مدیر اجرایی فصلنامه تحقیقات رسانه از پژوهشگران و دانشجویان حوزه رسانه و ارتباطات دعوت کرد مقالات مرتبط خود را جهت داوری و چاپ به دفتر این فصلنامه ارسال کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
غیاثیان در ادامه افزود: نخستین شماره فصلنامه تحقیقات رسانه بهار امسال به سردبیری پروفسور علی اکبر فرهنگی منتشر شد. همچنین اعضای هیات تحریریه این نشریه از اساتید برجسته و صاحب نام حوزه ارتباطات و رسانه کشور می باشند.فصلنامه تحقیقات رسانه نشریه ای دو زبانه به فارسی و انگلیسی در حوزه ارتباطات و رسانه است، این نشریه درصدد است به بررسی موضوعات و محورهای گوناگون مرتبط با رسانه و ارتباطات بپردازد.

فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه تحقیقات رسانه

وی در ادامه گفت: محورهای مورد قبول جهت داوری و چاپ مقالات در این فصلنامه عبارتند از : مطالعات فرهنگی و رسانه،علوم اقتصادی و رسانه,,جغرافیا و رسانه,اخلاق، دین و رسانه,حقوق و رسانه,تاریخ، فلسفه و رسانه, جنگ، تعارض و رسانه, آموزش، پرورش و رسانه,توسعه و رسانه,سرگرمی و رسانه,تبلیغات و رسانه, هنر و رسانه,مدیریت و رسانه,علوم اجتماعی و رسانه,روانشناسی و رسانه, زبان شناسی و رسانه, رسانه های جدید و ارتباطات,دیگر حوزه های ارتباطات و رسانه .

علی غیاثیان گفت:اولین همایش بین المللی تحقیقات کاربردی رسانه در ایران ، به همت جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه رسانه و با حضور اساتید و دانشجویان حوزه رسانه و ارتباطات , اصحاب رسانه و موسسات رسانه ای، دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌- پژوهشی و سایر فعالین در این حوزه، در حال برنامه‌ریزی است, که پس از ایجاد ساز و کارهای اجرایی و عملیاتی فراخوان همایش جهت عموم علاقه مندان منتشر خواهد شد.

مدیر اجرایی فصلنامه تحقیقات رسانه از نویسندگان و صاحب نظران حوزه رسانه خواست جهت ارسال مقالات خود به پایگاه اینترنتی این نشریه به آدرس http://mediaresearch.ir مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین