کد خبر: ۵۳۹۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

فرزندان ظریف و صالحی کجا هستند و چه شغلی دارند؟

بر خالاف ادعاهای مطرح شده از سوی برخی مخالفان دولت، ظریف اعلام کرد که فرزندانش همگی در ایران به سر می برند. سید عباس صالحی نیز به سوال یک کاربر در خصوص موقعیت شغلی و سطح زندگی فرزندان خود پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد جواد ظریف هم به کمپین #فرزندت_کجاست پیوست و نوشت: " پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وزیر امور خارجه افزود: دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد. خدا را شاکرم که فرزندانم بدنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند.

فرزندان ظریف و  صالحی کجا هستند و چه شغلی دارند؟

وضعیت فرزندان وزیر فرهنگ

پیش از این نیز سید عباس صالحی به سوال یک کاربر در خصوص موقعیت شغلی و سطح زندگی فرزندان خود پاسخ داد.

سید عباس صالحی در حساب توییتری خود نوشت: دو پسر و یک دختر دارم. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. با برخی از موسسات در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را گذرانده است.

همچنین وزیر ارشاد در توییتی دیگر به سوال یک کاربر دیگر پاسخ داد و  نوشت: دخترم در دبستان دولتی تحصیل می کند.

منبع: ایران و جماران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
1
فقط بنده خدا حداد عادل بود که در یک خانواده شهید پرور امریکایی پسرش زن گرفته بود و زندگی میکرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین