کد خبر: ۵۳۹۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

خواب جدید شهرداری برای تهرانی‌ها؟! / اجرای طرح "کاهش" از اول آبان در کل پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که از اول آبانماه طرح کاهش (LEZ) اجرایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن پورسیدآقایی صبح امروز در نشست خبری خود با اعلام اجرای طرح کاهش از اول آبانماه در همه سطح شهر به صورت 24 ساعته گفت: دو مسئله آلودگی هوا و ترافیک دغدغه مهم تهرانی‌ها است که همه برنامه‌های ما نیز حول این موضوع می‌گردد.

وی با بیان اینکه امروز برنامه ما فراروی حل مشکل آلودگی هوا متمرکز شده است، گفت: بر اساس آمارها سالانه 5000 نفر بر اثر عوارض ناشی از آلودگی هوا جان می‌دهند و این در حالیست که 70 درصد آلودگی هوای تهران نیز ناشی از تردد وسایل حمل و نقل است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه سعی کردیم در اولین گام معاینه فنی در تهران را جدی‌تر بگیریم، ادامه داد: حالا از اول آبانماه طرح کاهش در کل شهر تهران تسری می‌یابد و باید همه خودروهای متردد معاینه فنی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم از اول آبانماه به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته اجرایی می‌شود، گفت: دوربین‌ها خودروهای فاقد معاینه فنی را از اول آبان جریمه می‌کنند و جریمه 50 هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی است.

وی همچنین از دستور روز گذشته استاندار تهران خبر داد و گفت: استاندار تهران طی نامه‌ای به همه کارخانجات، ارگان‌ها و دستگاه‌ها اعلام کرده است که حق ندارند برای تامین سرویس کارکنان‌شان با پیمانکارانی قرارداد ببندند که اتوبوس‌هایشان فاقد معاینه فنی است و امیدواریم زمستان امسال شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
اگر منظور واقعاً سلامتی مردم است باید خودرو های صفر کیلومتر تولید داخل را معاینه فنی و خودرو ساز متخلف را جریمه کرد، ظاهراً دیواری کوتاه تر از مردم برای جریمه کردن نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین