کد خبر: ۵۳۹۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴

چشمی: تیم‌های قوی‌تر از السد را هم برده‌ایم/ برای استقلال غیرممکن وجود ندارد

هافبک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد بتواند تیمش را در دیدار مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت باشگاه استقلال، روزبه چشمی درباره شرایط خودش، استقلال و دیگر مسائل صحبت‌هایی انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

* درباره بازگشتت به تمرینات گروهی صحبت کن.

خیلی‌ دلم تنگ شده بود. بعد از مصدومیتی که در روسیه برایم پیش آمد، مدتی‌ فیزیوتراپی کردم. در اینجا باید از دکتر نوروزی و همکارانش تشکر کنم. چند روزی هم اختصاصی تمرین کردم تا اینکه از دیروز به کارهای گروهی برگشتم و از این بابت احساس خوبی‌ دارم.

* در مورد شرایط استقلال صحبت کنیم، به نظر می‌رسد تیم فصل را خوب شروع کرده، به خصوص بعد از پیروزی قاطعانه مقابل تراکتورسازی.

همین‌طور است. همه می‌دانند قبل از شروع فصل، حواشی و مسائلی‌ وجود داشت، اما خیلی‌ خوشحالم که این مسائل روی تیم اثر نگذاشت و لیگ را با قدرت شروع کردیم. در هفته اول مقابل پیکان می‌توانستیم برنده باشیم و در اصفهان هم مقابل ذوب‌آهنی که تیمی قدرتمند است، در خارج از خانه تساوی قابل قبولی گفتیم در حالی که یک گل ما هم به اشتباه مردود اعلام شد. درست است که در دو بازی دو امتیاز گرفتیم، اما روند رو به پیشرفت استقلال کاملاً مشخص بود. دیدید که در بازی سوم برابر تراکتورسازی استقلال بسیار هماهنگ و منسجم‌تر از بازی قبل بود و علاوه بر زدن سه گل و کسب سه امتیاز، موقعیت خاصی به حریف خود نداد. با گذشت زمان استقلال از این هم بهتر می‌شود و من به این موضوع ایمان دارم.



* دیدار با پارس جنوبی جم در هفته چهارم را چطور می‌بینی؟

پارس جم تیم خوب و قابل احترامی است که فصل گذشته نیز آن را ثابت کرد. این بازی خارج از خانه برگزار می‌شود، اما برای استقلال ورزشگاه آزادی با هیچ جای ایران تفاوتی ندارد، چون در هر دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم و حضور هواداران در تمامی ایران به ما در این موضوع کمک می‌کند.

* آیا به بازی برابر السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسی یا نه؟

من به طور مرتب فیزیوتراپی می‌کنم و تمرینات اختصاصی و جداگانه با مربی بدنساز تیم را هم آغاز کرده‌ام. در کنار این، با تیم تمرین می‌کنم تا هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم. خیلی دوست دارم استقلال را مقابل السد همراهی کنم.

* شفر در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که شانس حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دستان خودمان است و نباید آن را از دست بدهیم. فکر می‌کنی استقلال می‌تواند با شکست السد به مرحله بعدی برود؟

حتماً همین‌طور است. ما یک بار السد را در تهران شکست دادیم. ما تیم‌های قوی‌تر از السد را در مرحله گروهی مغلوب کردیم. الهلال و العین فینالیست‌های دو دوره اخیر لیگ قهرمانان بودند، اما استقلال به عنوان تیم اول از گروهی که آنها در آن حضور داشتند، صعود کرد. برای استقلال غیرممکن وجود ندارد. نکته مهم این است که در تهران و با حضور صددرصدی هواداران در ورزشگاه و پر کردن همه سکوها نتیجه خوبی را کسب کنیم و سپس به بازی برگشت در دوحه فکر خواهیم کرد.

* ... و صحبت های پایانی؟

از تلاش مسئولان باشگاه برای حل مشکلات تشکر می‌کنم. با توجه به شناختی که از کادرفنی و به ویژه وینفرد شفر دارم و همین‌طور تلاش و سختکوشی بازیکنان، اطمینان دارم استقلال در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار دارد و بدون تردید با حمایت هواداران از این هم بهتر خواهد شد. ما هدف‌های بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین