کد خبر: ۵۴۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

ظریف: مردم مهمترین عامل قدرت ملی کشور هستند

جمعی از آزادگان قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی وزارت امور خارجه در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان به کشور در نشستی صمیمی با وزیر امور خارجه دیدار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف در این دیدار با اشاره به اینکه «وزارت امور خارجه این توفیق و سعادت را دارد که ۴۰ درصد از کارکنان آن از ایثارگران هستند» اظهار داشت: در میان کارکنان و مدیران ما، هم زندانیان قبل از انقلاب و هم آزادگان سرفراز جنگ تحمیلی و هم اسیرانی که بدست ضد انقلاب  به اسارت گرفته شده بودند، حضور دارند.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است.  

ظریف افزود: مردم ما به رغم برخی دشواری های روزمره با روحیه و فرهنگ والای ایثارگری و مقاومت برای حفاظت از کیان کشور و استقلال ایران ایستاده اند.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: کشورهایی که زیر چتر حمایت یک قدرت خارجی هستند و زرادخانه هایی پر از سلاح ها و جنگ افزارهای مدرن دارند از نفوذ و سرمایه ای به نام مردم که ایران دارد، برخوردار نیستند.

ظریف تاکید کرد: اطمینان دارم که این مردم اگر لازم باشد نشان خواهند داد که هنوز هم مهم ترین عامل قدرت ملی  کشور هستند و ما مسئولان هم وظیفه داریم هر چه در توان داریم برای حفظ این سرمایه عظیم بکوشیم.

در این دیدار جمعی از حاضران دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف بیان کردند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین