کد خبر: ۵۴۰۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی تمدید شد

مهلت انتخاب رشته محل آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز شنبه، ۲۷ مرداد تمدید شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهلت انتخاب رشته محل آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۷ که روز ۲۲ مرداد به پایان رسیده بود، تمدید شد. داوطلبان می‌توانند از ساعت ١٠ صبح روز شنبه ۲۷ مرداد ماه تا ساعت ١٦ همان روز برای ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

بر اساس تاکید مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت این تاریخ اعلام شده آخرین مهلت برای تکمیل فرم انتخاب رشته داوطلبان خواهد بود. تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل ٥٠ درصد  نمره آزمون مجاز به انتخاب رشـته شده‌اند، می‌توانند حداکـثر ٥٠ رشته محل مورد علاقه خـود را به ترتیب اولویـت مورد نظر، در فرم انتخاب رشته محلی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار آنان قرار گرفته، انتخاب کنند. عدم انتخاب رشته در بازه زمانی تعیین شده، به منزله انصراف از آزمون است.

ظرفیت پذیرش دستیاری تخصصی دندانپزشکی ۳۶۸ نفر است. همچنین ۱۱۳ نفر نیز در تعهد خاص (سه برابر مدت آموزش) ظرفیت اعلام شده است.

لازم به تاکید است امکان انتقال و تغییر رشته برای قبول‌شدگان وجود ندارد. همچنین داوطلبان در صورت انتخاب رشته و اعلام قبولی نمی‌توانند در سال آینده مجددا در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت کنند. به خصوص استفاده کنندگان از سهمیه‌های ایثارگری اگر از رشته قبولی انصراف دهند، دیگر نمی‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

به گزارش مفدا، داوطلبان در صورتی که خواهان ادامه تحصیل در دوره‌های شهریه پرداز دانشگاه‌ها (با پرداخت شهریه) هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه‌های مورد نظر اطلاعات لازم را در مورد میزان شهریه کسب کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین