کد خبر: ۵۴۰۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

تارتار: چالش شیرینی برای بازی فردا داریم/ استقلال روز سختی خواهد داشت

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید بازی با استقلال بازی شیرینی برای آن‌هاست.
آفتاب‌‌نیوز :
پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی جم میزبان استقلال تهران است. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی از دیدگاه ما بازی شیرینی است. کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی در طول فصل همیشه منتظر این بازی‌ها هستند تا بتوانند خودشان را نشان دهند. ضمن احترام به تیم حریف، روز سختی برای استقلال پیش‌بینی می‌کنیم. این پیش‌بینی با توجه به شرایط بازی، جو مسابقه و تماشاگران پرشورمان است.

او افزود: بازیکنان ما برای بازی با استقلال خیلی خوب تمرین کردند و کار را برای ما برای انتخاب ۱۸ نفر اولیه سخت کرده است. این یک چالش شیرین است و از خط دروازه تا خط حمله رقابت تنگاتنگی وجود دارد دست‌مان باز است اما کاش می‌شد هر ۲۴-۲۳ نفر را داخل زمین استفاده کنیم اما بعضی بازیکنان باید روی نیمکت بنشینند و برخی هم روی سکو.

سرمربی پارس جنوبی افزود: امیدوارم فردا در پایان بازی نتیجه به سود تیمی رقم بخورد که استحقاق پیروزی داشته است. بازی خوبی را پیش بینی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از محسن بنگر در بازی فردا استفاده می‌کند گفت: او تازه به جمع ما اضافه شده اما ممکن است فردا بسته به نیازمان از او در طول مسابقه استفاده کنیم.

تارتار درباره احتمال وقوع درگیری‌های ورزشگاه آزادی در جم توضیح داد: من در سه سالی که در این شهر حضور داشتم یکی از بافرهنگ‌ترین هواداران فوتبال را دیدم. در این سه سال کوچک‌ترین سنگی دست هواداران جم ندیدم. آن‌ها به هیچ شخص یا تیمی اهانت نکردند. این را همه می‌توانند گواهی دهند. اگر صحبتی بوده این بوده است که طبق قانون تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد. من فکر نمی‌کنم مشکلی در ورزشگاه جم رخ دهد.

تارتار با بیان این که مصدوم و محروم برای بازی فردا ندارند گفت: ما دوست داریم تا پایان فصل در بالای جدول رقابت کنیم بنابراین باید از حداکثر امتیازات خانگی بهره ببریم و برایمان فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی داریم.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که پارس جنوبی امسال چه نمایشی در لیگ برتر خواهد داشت توضیح داد: به هر حال شخصیت تیمی ما شکل گرفته است در حال حاضر حریفان برای این که یک امتیاز از ما بگیرند، مقابل ما قرار می‌گیرند. ما بازیکنان باتجربه‌ای هم جذب کردیم که در شرایط حساس کار را برای‌مان دربیاورند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین