کد خبر: ۵۴۰۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

طنین «سمفونی پیروزی» در تالار وحدت پیچید

«سمفونی پیروزی» ـ اثری ساخته مجید انتظامی ـ در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور توسط ارکستر سمفونیک تهران رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه هر ملتی به دست آورده، رایگان نبوده است. برای پیروزی بزرگ، هزینه بزرگ لازم است.

حجت‌الاسلام کاویانی‌راد ادامه داد: شاهد رونمایی و ارائه اثر هنری فاخر هستیم، که آن را به آزادگان تقدیم کنیم. اثری که از قدرشناسی مردم ما نسبت به عزیزان آزاده نشان دارد.

او بیان کرد: در موقعیتی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایرانی از همه جهت در حال ناامید کردن ملت شریف ایران هستند تا بتوانند طعم تلخ شکست را به ما بچشانند، ما تلاش می‌کنیم تا به سهم خود با انجام فعالیت‌های فرهنگی چون سمفونی پیروزی به آنها نشان دهیم که راه مقاومت را با پیروی از راه آزادگان و ایثارگران کشورمان فراموش نمی‌کنیم و من امیدوارم در موقعیت‌های حساسی که لازم است برای حفظ کرامت خودمان تلاش کرده و کارهای مهمی را انجام دهیم.

در بخش دیگر این برنامه از بیژن کیانی و محمد باقر امیری، دو آزاده جنگ تحمیلی تقدیر شد.

مجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت ارشاد)، علی‌اکبر صفی‌پور (مدیرعامل بنیاد رودکی) و سعید اوحدی (رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) از جمله افرادی بودند که به تماشای این اجرای ارکستر سمفونیک تهران نشستند.

به گزارش ایسنا، در این اجرا قطعات خیزش و اتحاد ـ ایستادگی، مقاومت و مقابله ـ پیروزی، سازندگی و حرکت در مسیر پیشرفت ـ اقتدار و امید به آینده، توسط ارکستر سمفونیک تهران نواخته شد. نادر مرتضی‌پور  رهبری این اجرا را بر عهده داشت که عصر ۲۴ مردادماه در تالار وحدت برگزار شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین