کد خبر: ۵۴۰۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

علت ناکامی های پرسپولیس در لیگ هجدهم مشخص شد!

در حالی که سرخ پوشان پایتخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند، در هفته های اخیر عملکرد ضعیفی را از این تیم شاهد بودیم.
آفتاب‌‌نیوز : در چند سال اخیر فوتبال ایران در تسخیر پرسپولیسی ها بوده است به طوری که این تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ موفق  شد یک تایب قهرمانی و دو قهرمانی متوالی را در لیگ برتر جشن بگیرد و همچنین با ثبت رکورد های مختلف بیش از قبل در فوتبال ایران بدرخشد.

این پرسپولیس رویایی حتی با وجود محرومیت در پنجره نقل و انتقالاتی نیز موفق شد فصل گذشته با اقتدار قهرمان شود و نبود بازیکنانی همچون طارمی و رفیعی نیز نتوانست ضربه ای به این تیم وارد کند و پرسپولیس برانکو همچنان به تنهایی در صدر جدول ایستاده بود، اما بعد از پایان لیگ هفدهم بود که بازیکنان کلیدی این تیم ساز جدایی را کوک کردند و یکی پس از دیگری خواهان انتقال به اروپا شدند، اتفاقی که در همان موقع این پرسش را در ذهن ها ایجاد کرد که آیا برانکو در فصل آتی به مشکل خواهد خورد یا خیر؟! در هر صورت بعد از کش و قوس های فراوان بازیکنانی مثل احمدزاده،صادق محرمی و وحید امیری که هر کدام به تنهایی سهم اعظمی در موفقیت های پرسپولیس داشتنداز این تیم جدا شدند، البته باید یک نام دیگر را به این لیست اضافه کرد که به دلیل سیاست های منحصر به فرد برانکو از این تیم جدا شد یعنی محسن مسلمان که بهترین پاسور لیگ ایران شد هر چند که آقایان به راحتی جایزه او را ربودند.

علت ناکامی های پرسپولیس در لیگ هجدهم مشخص شد!

جدایی بازیکنان متعدد و محرومیت باشگاه در جذب بازیکن و روش دیکتاتوری برانکو همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیسی که همگان به دیدن نامش در صدر جدول لیگ برتر ایران عادت کرده بودند این روزها در حسرت یک بازی زیبا و بردی دلچسب باشد و خود را در رتبه سوم ببیند. پرسپولیس این روزها مشکلات زیادی دارد که در پشت جام قهرمانی پنهان شده است اما با کمی دقت می توان به راحتی این موضوع را درک کرد. ترکیب کاملا تکراری، تعویض های تکراری و حتی سیاست های تکراری برانکو از مهمترین علت های توقف پرسپولیس است. هر چند که در نیم فصل دوم چند بازیکن جدید به این تیم اضافه خواهند شد مانند رفیعی، ترابی و ایمن حسین، اما با این روش بازی که از پرسپولیس مشاهده می شود تا پایان نیم فصل امتیازات زیادی را از دست خواهد داد که دیگر نمی توان آنها را جبران کرد و به عقیده کارشناسان ورزش 11 مهمترین علت افت پرسپولیس نبود بازیکن خلاق و بازی ساز در میانه زمین است، گزینه ای مانند مسلمان که به دلایل نامشخصی از این تیم جدا شد و حتی مهاجمان این تیم نیز به این موضوع اعتراف کرده اند که نیاز به بازیکنی دارند که آنها را به خوبی تغذیه کند.


ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین