کد خبر: ۵۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

پیش‌بینی گرد و خاک در تهران

بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۲۸ مرداد) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران طی امروز(۲۸ مرداد) از خیزش گرد و خاک در پایتخت طی فردا(۲۹ مرداد) خبر داد.

حسین شهبازی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (۲۸ مرداد) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه با جهت متغیر از سمت نواحی جنوب‌ شرقی تا جنوب‌غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۲۸ مرداد) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۲۹ مرداد) برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد از سمت نواحی جنوبی -جنوب‌ شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس احتمال می‌رود طی فردا (۲۹ مرداد) وزش باد در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و برغلظت ذرات معلق به طورنسبی افزوده شود.

شهبازی در ادامه گفت: دمای هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۵ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوا هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۸۲ همچنان در شرایط سالم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین