کد خبر: ۵۴۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

آغاز محدودیت ترافیکی در محور‌های مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید سعید قربان از امروز در محور‌های مازندران آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن هاشمی اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در محدوده‌های سه راه چلاو و پلور تا وانا محور هراز از مسیر جنوب به شمال به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به ترافیکی پرحجم گاهی نیمه‌سنگین در بیشتر مقاطع محور کندوان افزود: محدوده هزارچم تا پل زنگوله محور کندوان به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است که ضرورت دارد رانندگان در تردد به هشدار‌ها توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه درحال حاضر تردد خودرو‌ها در محور‌های سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی است، اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است بعدازظهر امروز شاهد ترافیک سنگینی در تمامی محور‌های مازندران باشیم.

هاشمی به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید سعید قربان از امروز در محور‌های مازندران اشاره کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه امسال تا ساعت ۶ روز یک‌شنبه چهارم شهریور ماه امسال از محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و محور تهران ـ. سمنان ـ. مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه تا ساعت دو بامداد روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه دوم تا ساعت دو بامداد روز شنبه سوم شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه دوم تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ روز جمعه دوم تا ساعت ۱۲ روز شنبه سوم شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه دوم تا ساعت دو بامداد روز شنبه سوم شهریور ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تردد تمامی تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه و همچنین روز جمعه دوم شهریور ماه از محور سوادکوه ممنوع است.

هاشمی در پایان با تأکید بر مدیریت زمان سفر برای مسافران خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی حجم ترافیک در محور‌های مازندران لازم است مسافران زمان سفر را مدیریت کنند تا درگیر صفوف طولانی ترافیک نشوند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین