کد خبر: ۵۴۱۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

از بچه‌دار شدن و وزن کم کردن تا جایگزینی رامبد جوان/حرف‌های خصوصی و کاری مهران غفوریان در «فرمول‌یک»

مهران غفوریان با حضور در برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا، از زندگی خصوصی خود مثل بچه‌دار شدن و وزن کم کردن گفت و درباره برنامه تلویزیونی که قرار است جایگزین «خندوانه» شود توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدعلی ضیا، عصر سه‌شنبه ۳۱ مرداد به مناسبت عید سعید قربان، در برنامه «فرمول یک» میزبان مهران غفوریان بود.

این بازیگر و کارگردان که این روزها در حال وزن کم کردن است، درباره مراحل درمان خود توضیح داد: «مشغول درمان به شیوه سلول‌های بنیادی هستم که اگرچه زمان بر است، اما درمان قطعی می‌شود.»

غفوریان در پاسخ به سوال ضیا درباره برنامه جدیدی که قرار است با اجرای او جایگزین «خندوانه» در شبکه نسیم شود، گفت: «اولا بگویم «خندوانه» آنقدر در دل مردم جا باز کرده است که جایگزینی نخواهد داشت. برنامه‌ای که من دارم در مدت زمانی که «خندوانه» روی آنتن نیست پخش می‌شود. فعلا فقط خودم در این برنامه هستم و شاید بعدا همکارانی اضافه شوند.»

او درباره ساخت سری چهارم «زیر آسمان شهر» هم توضیح داد: «مدت‌ها قرار است یک فیلم سینمایی با متن بامزه‌ای از محمدرضا آرین بسازم که دو ماه اینده پیش تولید آن را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی شروع می‌کنیم؛ آن کار که تمام شود در خدمت همه هستم و «زیر آسمان شهر» را هم می‌سازم.»

این کمدین تاکید کرد: «برای «زیر آسمان شهر»، رضا عطاران چند جلسه به عنوان مشاور آمد اما او مشغله زیادی در سینما دارد. امیدوارم به زودی به تلویزیون هم برگردد چرا که مردم دوستش دارند. بعد از آن دیگر قراری با هم نداشتیم اما آن زمان از او اجازه گرفتم که اسمش را به عنوان مشاور بیاورم و قبول کرد.»

به گزارش خبرآنلاین، غفوریان با اعلام خبر پدر شدنش هم گفت: «همسرم ۱۶ هفته باردار است و احتمالا بچه‌مان دختر است. البته تعیین جنسیت در این سن ممکن است خطا باشد. اگر پسر شود به اسم امیرعلی علاقه دارم و اگر دختر شود هم اسمش را می‌گذاریم خواهر امیرعلی! فعلا به اسم دختر فکر نکرده‌ایم. البته جنسیتش هرچه که باشد ما بچه دومی هم خواهیم داشت.»

«فرمول یک» با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیا، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 17:40 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین