کد خبر: ۵۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

توضیحات اژه‌ای درباره دادگاه مشایی

سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد: همان صبح روز دادگاه وکیلی مراجعه کرده و وکالتش موجود هست. آقای حسینی و حیدری در تاریخ ۳/۶/۹۷ به او وکالت داده‌اند که شما وکیل هستید به دادگاه بروید و لایحه عزل ما را به دادگاه اعلام کنید تا در پرونده ثبت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محسنی اژه ای در خصوص حواشی جلسه دادگاه معاون و مسئول دفتر رئیس جمهور سابق گفت:  معاون و مسئول دفتر دولت اسبق در ابتدا گفته بود اگر دادگاه  علنی نباشد نمی‌آیند.  قاضی هم چیزی نگفته بود و با علنی بودن موافقت کرد. (متهم) در ابتدا قرار بود صبح ساعت ۹ حضور پیدا کند. با مطالبی که وکلای ایشان گفتند اول گفته شد (برای حضور در دادگاه) حاضر نیستند.

وی افزود: صبح اول وقت یک آقایی مراجعه کرد و گفت من وکیل هستم و از طرف دو وکیل ایشان آقای حسینی و قادر حیدری اعلام می‌کنم، به وکالت از آنها،  که این دو از پرونده عزل شده‌اند. این اعلام هم در پرونده ثبت شد که این دو نفر از وکالت عزل شده‌اند.

اژه‌ای یادآور شد: خود متهم هم در جلسه‌ای که در دادگاه حاضر شده بود برای اینکه کیفرخواست را مطالعه کند می‌نویسد و امضا می‌کند نوشته بود ‌ "خطاب به ریاست دادگاه،  نظر به برگزاری غیر علنی دادگاه اینجانب و عدم شرکت در جلسات دادگاه حضور وکلای آقای حسینی و حیدری در جلسات مذکور موضوعیت ندارد لذا این آقایان را از وکالت در این پرنده (شماره پرنده) غزل  مینمایم. بدیهی است وکالت نامبردگان در سایر موارد  به قوت خود باقی است. "

وی گفت: در نتیجه این فرد وکلای خود را به این ترتیب عزل کرده بود. همان صبح روز دادگاه وکیلی مراجعه کرده و وکالتش موجود هست. آقای حسینی و حیدری در تاریخ ۳/۶/۹۷ به او وکالت داده‌اند که شما وکیل هستید به دادگاه بروید و لایحه عزل  ما را به دادگاه اعلام کنید تا در پرونده ثبت شود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین