کد خبر: ۵۴۲۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

مردی که به جای عمل زیبایی صورتش را شبیه جمجمه کرد + عکس 16+

کالاکا مرد ۲۲ ساله کلمبیایی است که با عمل های جراحی سخت و ناخوشایند خودش را شبیه جمجمه کرده است! او ادعا می کند از کودکی عاشق جمجمه بوده است،
آفتاب‌‌نیوز : کالاکا مرد ۲۲ ساله کلمبیایی است که با عمل های جراحی سخت و ناخوشایند خودش را شبیه جمجمه کرده است! او ادعا می کند از کودکی عاشق جمجمه بوده است، اما از دو سال پیش، یعنی بعد از مرگ مادرش سعی کرده خودش را به جمجمه تبدیل کند، چون مادرش با این کار مخالف بوده است.

او ابتدا قسمت پایین بینی خود را حذف کرد، چون جمجمه ها بینی ندارند. آن ها گوش هم ندارند بنابراین زیادتر گوشش را هم برید. اما تغییرات او همین جا متوقف نشد. بعد از بریدن زبانش و تتوی آن با رنگ آبی-خاکستری، دایره های سیاه رنگ بزرگی دور چشمانش و حتی دندان های بزرگ و حفره کنار فک را هم خالکوبی کرد.

کالاکا اولین کلمبیایی است که گوش و بینی خود را داوطلبانه بریده است، تصمیمی که توجه رسانه ها و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد. زیادتر افراد درک نمی کنند که چرا کسی باید این کار را بکند، اما کالاکا به نظر هیچکس اهمیتی نمی دهد.

باوجود انتقادات بسیاری که به او شده، کالاکا تصمیم دارد به اعمال جراحی خود ادامه دهد تا کاملا به یک جمجمه زنده تبدیل شود و این کار را تحقق رویاهایش می داند. این در حالیست که چهره ترسناک او زیادتر مردم را ناراحت می کند. حتی برخی افراد راه خود را عوض می کنند تا از کنار او رد نشوند.

مردی که به جای عمل زیبایی صورتش را شبیه جمجمه کرد + عکس 16+

نوداد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین