کد خبر: ۵۴۳۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

برنامه دانشگاه تهران برای آغاز سال تحصیلی/ دعوت از رییس جمهور برای حضور در دانشگاه

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران دعوت کردیم، گفت: هنوز پاسخ به این دعوت را از دفتر ریاست جمهور دریافت نکرده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح مهم‌ترین برنامه دانشگاه تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار کرد: مراسم استقبال از "نودانشجویان" یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید است که این برنامه سه سال است بصورت متمرکز  با شرکت دانشجویان جدیدالورود و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: حدود 4000 دانشجوی جدیدالورود دوره کارشناسی در برنامه استقبال از "نودانشجویان" امسال شرکت خواهند کرد و به همان میزان نیز از خانواده‌های آنها شرکت خواهند کرد یعنی دانشگاه تهران در یک روز (31 شهریور) میزبان بیش از 8000 مهمان خواهد بود و در این روز بصورت رسمی دانشجویان جدیدالورود حضور خود را در دانشگاه اعلام می‌کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: سالهای گذشته برنامه‌های متنوعی برای استقبال از "نودانشجویان" دانشگاه تهران برگزار شده و امسال نیز به دلیل مصادف بودن این برنامه با ماه محرم برنامه ویژه‌ای به این مناسبت اجرا خواهیم کرد. بعد از برگزاری این برنامه دانشجویان برای ثبت نام در دانشکده‌های مختلف حضور خواهند یافت.

سرسنگی اضافه کرد: در مراسم استقبال از "نودانشجویان" دانشگاه تهران برنامه‌های متنوعی در 6 کمیسیون مختلف علمی دانشگاه تدوین شده است و خانواده‌های دانشجویان بر حسب اینکه فرزندان آنها در کدام رشته پذیرفته شده اند در این کمیسیون‌ها حاضر شده و در خصوص رشته اطلاعاتی را کسب خواهند کرد، ضمن اینکه اساتید روانشناسی، علوم تربیتی و غیره در مراکز مشاوره حضور دارند و توضیحاتی را در خصوص مسایل مختلف دانشجویی به خانواده‌ها ارائه خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین