کد خبر: ۵۴۳۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

برگزاری دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال با حضور ۱۷ بازیکن

دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حضور ۱۷ بازیکن برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا و انجام دیدار دوستانه برابر ازبکستان  عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت با حضور ۱۷ بازیکن برگزار شد.

در تمرین امروز مهدی طارمی، سید مجید حسینی، وحید امیری، مهدی ترابی، سید حسین حسینی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، وریا غفوری، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، علی کریمی و آرمین سهرابیان حاضر بودند. از لیست انتخابی کی‌روش که روز گذشته اعلام شد، نفراتی چون رشید مظاهری، سامان قدوس، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، صادق محرمی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد و میلاد محمدی در این تمرین غایب بودند.

پس از حضور بازیکنان در تمرین، کارلوس کی‌روش با دقایقی تاخیر به تمرین آمد و روی یکی از صندلی‌ها نشست و کار شاگردانش را زیر نظر گرفت. بازیکنان ابتدا دقایقی زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرین پرداختند و در ادامه کنار موانعی که چیده شده بود، زیر نظر مارکار آقاجانیان به بازی آقاوسط پرداختند. بخش بعدی تمرین دوباره زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام شد و بازیکنان دقایقی را به دویدن پرداختند. سپس در بخش دیگری از زمین رفتند و کار با توپ و انجام کارهای تاکتیکی در دستور کار بازیکنان تیم ملی قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی از همان آغاز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصی تمرین کردند.

با توجه به اینکه امروز نخستین تمرینی بود که روی چمن برگزار می‌شد و خبرنگاران اجازه حضور داشتند در آن حاضر باشند، عکاسان و خبرنگاران زیادی از رسانه‌های گروهی برای پوشش تمرین تیم ملی به پژوهشگاه صنعت نفت آمده بودند.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرنگاران فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین را مجاز به پوشش خبری بودند اما این زمان به تشخیص مدیر رسانه‌ای تیم بیشتر شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین