کد خبر: ۵۴۳۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

بهترین بازیگر نقش اول مرد: وزارت ورزش مقصر تحقیر شدن “استقلال” است نه شفر!

بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم «آسیا پاسیفیک» گفت: پورحیدری نبود، اسم باشگاه را هم دفن می‌کردند.
آفتاب‌‌نیوز : امیرعلی دانایی ۱۰ دقیقه پس از دریافت خبر خوشحال‌کننده بردن جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم «آسیا پاسیفیک» (جایزه‌ای که سال قبل نوید محمدزاده برای فیلم بدون تاریخ بودن امضا گرفت) با یادآوری باخت استقلال به السد ناراحت شد. او با خبرورزشی حرف زد.

*چرا استقلال ۳ بر یک به السد باخت؟

امیرعلی دانایی گفت:

    باخت، چون مدیران ارشد ورزش مملکت نمی‌خواهند استقلال موفق شود. با احترام به طرفداران پرسپولیس متأسفانه باید بگویم مدیران وزارت ورزش بیشتر به آن سمت تمایل دارند.

 

* چطور؟

امیرعلی دانایی گفت:

    مقصر اصلی این شکست شفر نیست. با انتخاب مدیرانی که وزارت ورزش برای استقلال در نظر گرفته بود، می‌شد این را به وضوح حس کرد. وقتی آن رفتار‌ها با مجتبی جباری صورت گرفت، کاملاً مشخص شد چه افرادی در استقلال مشغول به ریاست شده‌اند. آن‌ها با بهترین بازیکنانی که در این سال‌ها در استقلال بودند، قرارداد‌های نصفه و نیمه بستند تا تیم در پایان راه به بن‌بست برسد. این همه نشانه، باز هم کم است؟ این موضوع به امروز و دیروز برنمی‌گردد…

 

*… مورد مشابهی در نظر دارید؟

امیرعلی دانایی گفت:

    البته! وقتی استقلال به دسته سوم رفت، با قوانین فوتبالی بود یا با یک قانون من‌درآوردی! چرا مدیران استقلال در بهترین روز‌های فصل قرارداد تیام و جپاروف را تمدید نکردند؟ تازه‌وارد‌ها هم که با تیم هماهنگ نیستند و در حقیقت این‌قدر تیم بدموقع جمع شد که فرصتی برای هماهنگی وجود نداشت.

 

* پس قبل از بازی هم به تیم امیدی نداشتید؟

امیرعلی دانایی گفت:

    اصلاً اگر نتیجه‌ای غیر از این برای استقلال رقم می‌خورد، باید تعجب می‌کردیم. البته همین بازیکنان هم می‌توانند استقلال را دوباره بسازند ولی نه در فاصله کم تا لیگ قهرمانان. به راحتی می‌شد سومین ستاره آسیایی را گرفت ولی نگذاشتند. یادمان نرفته سال ۱۳۹۲ استقلال امیرخان قلعه‌نویی در همین مرحله بود که باز هم شرایط را برای استقلال به شکلی رقم زدند تا مجتبی جباری از تیم برود و باز هم استقلال حذف شد.

 

* می‌توان این نتیجه را در بازی برگشت جبران کرد؟

    خیلی سخت است. ما در خانه خودمان سه تا گل خوردیم. قطری‌ها در زمین خودشان هماهنگ‌ترند ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

 

* حرفی با هواداران ندارید؟

امیرعلی دانایی گفت:

    تیم ما مظلوم بوده و همیشه هم مظلوم باقی می‌ماند. به خدا قسم اگر پورحیدری نامی در این باشگاه نبود، الان سال‌ها بود که استقلال را دفن کرده بودند و تیمی با این نام اصلاً وجود خارجی نداشت. واقعیت این است که تیم استقلال باید به فکر لیگ قهرمانان بعد باشد، چون بالا رفتن از این دور مانند فیلم تام کروز «مأموریت غیرممکن» است.

 
منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
لطفا صادقانه بگو مدیران پرسپولیس که گند زدند را نمیبینی یا نمیخواهی ببینی . تیام اگر اسیب میدید بخاطر یک نفر تیم صعود میکرد یا نه؟ باز چرا قبل از احساساتی بودن همیشه خودتان را مظلوم میبینید و بقیه را ظالم و گرچه روزنامه محترم طرغداری از رنگ ابی داره شاید مطابم به رویت نرسه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین