کد خبر: ۵۴۳۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

حضور رضاییان در تبریز لغو شد؟

شنیده ها حاکی از آن است که پس از چند جلسه مذاکره بین رامین رضاییان و باشگاه تراکتورسازی، طرفین به توافق نرسیده اند.
آفتاب‌‌نیوز : تراکتورسازان برای پست دفاع راست به دنبال رامین رضاییان، مدافع تیم ملی ایران بودند و مذاکرات فراوانی هم در این زمینه انجام دادند. حتی برخی از نزدیکان مالک تراکتورسازی ادعا کردند بمب تی تی ها پس از حاج صفی، رضاییان خواهد بود.

 تیم مدیریتی تراکتور در چند جلسه مذاکراتی با رامین و مدیربرنامه اش انجام دادند اما حالا شنیده می شود حضور او تا حد زیادی در تبریز منتفی است و به نظر می رسد علی رغم مذاکرات فراوان، توافقی درباره پیوستن دفاع راست ملی پوش ایران به تراکتور رقم نخورده است.

 رضاییان در ابتدای لیگ شانزدهم نیز در آستانه پیوستن به تراکتورسازی بود اما این اتفاق رخ نداد و حالا بار دیگر اتفاقات دو فصل پیش در آستانه وقوع هستند.

 رضاییان باتوجه به این که بازیکن آزاد است، می تواند علی رغم پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم مورد علاقه اش در قاره سبز بشود یا این که به تیمی از ایران بپیوندد.

 قرمزهای تبریز باید برای رفع خلا مدافع راست کلاسیک به سراغ بازیکن دیگری بروند. در ابتدای فصل توشاک یوسف سیدی را برای این پست انتخاب کرده بود اما در ادامه علی عبدالله زاده در این بخش از زمین قرار گرفت. با این حال زنوزی قصد دارد یک بازیکن نامدار را برای پست دفاع راست جذب تراکتور کند. البته آن ها اسماعیلی فر راست پا را هم دارند اما سرمربی این تیم علاقه دارد او را در پست هافبک راست استفاده کند. همچنین علی اسماعیلی بازیکن جوان تبریزی می تواند جانشینی قابل باشد.

ورزش 3

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین