کد خبر: ۵۴۳۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

نماینده مجلسی که خودرو را گران کرد!

در حالی وزارت صنعت و شورای رقابت طی روزهای اخیر بارها گران شدن خودرو را تکذیب کردند، یک نماینده مجلس اصرار دارد که بگوید خودرو از امروز گران شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
شایعه گران شدن خودرو این روزها توسط برخی نماینده های مجلس مطرح شده که وزارت صنعت و شورای رقابت در اطلاعیه های رسمی گران شدن خودرو را تکذیب کردند ولی برخی نماینده های مجلس دست بردار نیستند و امروز هم یک نماینده مجلس مدعی شده که خودروهای زیر 45 میلیون از امروز 20 تا 25 درصد گران شدند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت دیروز اعلام کرده بود، " افزایش قیمت خودرو که به نقل از وزیر صنعت,معدن و تجارت اعلام شده کذب محض بوده و واقعیت ندارد.

روابط عمومی وزارت صنعت و معدن و تجارت اعلام کرد:آنچه با عنوان افزایش قیمت برای خودروهای پایین 45 میلیون تومان وخودروهای بالای 45 میلیون تومانی به نقل از وزیر صنعت و معدن و تجارت در نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از سوی یک سایت منتشر شده صحت ندارد.

لازم به ذکر است محمد شریعتمداری در این جلسه هیچ گونه صحبتی درباره افزایش قیمت خودروها نداشته و سایت مزبور به دروغ خبر افزایش قیمت خودرو را به وزیر صنعت،معدن و تجارت منتسب کرده است.

تاکید می شود، مرجع قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است و تصمیم نهایی برای افزایش را ستاد تنظیم بازار خواهد گرفت.

روابط عمومی وزارت صمت حق پیگیری قضایی انتشار اخبار دروغ و انتسابی به وزیر صنعت و معدن و تجارت را حق قانونی خود دانسته و از رسانه ها تقاضا دارد تا با انتشار اخبار غیر موثق به نوسانات قیمتی در بازار خودرو و نیز نگرانی مردم در این زمینه دامن نزند."

این در حالی است که بار دیگر امروز نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با ادعای اینکه از امروز قیمت خودرو‌های زیر 45 میلیون تومان 20 تا 25 درصد افزایش قیمت خواهد داشت، گفت: شورای رقابت از روند قیمت‌گذاری خارج شده است.

داریوش اسماعیلی ادعا کرد: طی جلسه‌ای که عصر روز گذشته با خودروسازان برگزار شد مقرر شد،با تصمیمی که گرفته شده خودرو‌های زیر 45 میلیون 20 تا 25 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

اسماعیلی همچنین مدعی شد: این افزایش قیمت از امروز و در خودرو‌های پیش فروش شرکت سایپا نیز اعمال خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس همچنین ادعا کرد: در بازه زمانی فعلی شورای رقابت از روند قیمت گذاری خودرو کنار گذاشته شده و سازمان حمایت عهده دار این مسئولیت شده است.

شورای رقابت هم پیشتر گران شدن خودرو را تکذیب کرده بود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین