کد خبر: ۵۴۴۳۰۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

ماجرای 5 عضو شورای شهر بابل و یک زن! / امام جمعه چه گفت ؟!

حواشی عجیب شورای‌شهر بابل از زبان امام‌جمعه واقعا عجیب است. از طرفی ستاد برگزاری نماز جمعه به ماجرای جنجالی دستگیری اعضای شورای شهر بابل واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
این واکنش که با صدور یک اطلاعیه صورت گرفت و در آن ستاد برگزاری نماز جمعه بابل، مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای جان برکف اطلاعات سپاه اعلام و بیان کرد: هفته گذشته اخباری نگران کننده و تاسف بار از دستگیری تعدادی از اعضای شورای شهر ـ بابل موجب التهاب در میان مردم شهر بابل شد و به تبع آن دامنه اخبار منتشر شده در سطح جهانی بازتاب یافت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل دیروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه بابل با ابراز تاسف از اتفاقات اخیر ‌و دستگیری پنج تن از اعضای شورای ‌شهر بابل اظهار داشت: متاسفانه صحنه‌ای که از سوی برخی اعضای شورای شهر بابل صورت گرفته، آبروی ‌بابل به عنوان شهر دارالمومنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران ‌را برده‌اند‌.

 امام جمعه بابل با اشاره به اینکه این خیانت‌‌ قابل اغماض و چشم‌پوشی نخواهد بود، تصریح کرد: ‌مصیبتی از این بالاتر برای این شهر نبود که این روزها بر مردم و متدیننین بابل حادث شد؛ در این چند روز بسیاری از خانواده‌های شهدا با چشمان گریان ‌ خواستار برخورد قاطع دستگاه ‌قضایی ‌‌با این افراد شنیع در شورای شهر بابل شدند.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به مسائل هفته گذشته شورای شهر بابل گفت: مسائل شورای شهر بابل و رسوایی‌ها اخیر که اتفاق افتاد مانند دملی چرکین بود که ترکید، خدا به ما رحم کرد که این افراد این موقع رسوا شدند، این صحنه یکدفعه بوجود نیامد و برخی از افراد رذل درون شورا از مدت‌ها قبل این اقدام‌ها را انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: چشمانی ناظر این صحنه‌ها نبودند، این استان استانداری و نهادهای نظارتی ندارد و آیا اداره اطلاعات و نهادهای امنیتی خبر نداشتند، از ماه‌های قبل در تریبون نمازجمعه گلایه کردم و به من توصیه کردند که نگویم اما من دهان خود را نبستم و نمی‌بندم، بوی مشمئز رشوه‌ها و خیانت‌های آن‌ها را بارها به مسؤولان تذکر دادم، این مخصوص این شهر فقط نیست، این نمونه‌ای بود و متاسفانه چه راحت از این کارها می‌گذرند.

خطیب جمعه بابل ادامه داد: به بهانه تعامل به‌راحتی از این فسادها چشم پوشی می‌کردند، خدا را گواه می‌گیرم از رسوایی برخی از این افراد خوشحالم هر چند این روزها بر ما سخت می‌گذرد، سیدالشهدا(ع) وقتی خبر خلافت یزید را شنید جمله انالله و انا الیه راجعون را بر زبان جاری ساخت، مصیبتی بالاتر از این نیست، خانواده شهدا با چشمانی گریان به من مراجعه کردند و گفتند بچه‌های ما چه می‌شوند که این افراد مسؤول و متولی امور جامعه شدند، من هم همراه با این مردم می‌گویم انالله و انا الیه راجعون.

روحانی افزود: این افراد رذل در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند، زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند، پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیر اخلاقی خود رشوه دادند و این خفت‌بارترین صحنه است که جانورهایی این‌چنین در این شهر نفوذ کنند.

امام جمعه بابل گفت: از اداره اطلاعات و دستگاه قضایی خواستاریم ‌این افراد خبیثت را ‌با شدیدترین حکم مجازات کنند.

مهمترین جملات امام جمعه بابل در خصوص مسائل اخیر در شورای شهر بابل بدین شرح است :

عده‌ای از بیرون شورا با کمک عناصری از درون شورا با استفاده از یک زن شورا را به فحشا کشاندند.

برای هم دام پهن کردن و فیلم گرفتند

اعضای شورا به هم رحم نکردند.

یکی ٣٧٠ میلیون، یکی ۴۵٠ میلیون تومان و یکی دیگر یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای محو فیلم هزینه دادند.

این پول‌ها از کجا آمد؟

خدا رحم کرد

ده‌ها بار تذکر داده بودم

آیا نهادهای نظارتی ندیدند؟

آدم هایی این چنین چگونه در این مسئولیت‌ها نفوذ کردند.

منبع: شمال‎نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
1
این ویدئو مربوط به خبر دیگری است و منبع اصلی سایت رکنا است .
در اصل این ویدئو تبلیغ یک خبر دیگر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
1
4
همه جا همینه.........فساد در همه ادارات دیده میشه..خصوصا بانک ها و نحوه دادن تسهیلاتشون ....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
5
چنین افرادی ابروی اسلام ومملکت راخدشه دارمیکنند!!!!!
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
4
اصلا نفرمائید مشکلی هست چون باعث نا امیدی مردم میشه ! فقط نظاره گر باشید و از خانه بیرون نیایید تا فساد و فحشا و دزدی و خباثت و ... دامن شما را نگیرد ...........................................
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
6
اینکه فقط مختص شوراهای نیست ‌شامل ......
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
4
اصلا کار شوراها چیه؟ میلیاردهاد تومان هزینه انتخاباتشان و حقوقها ودفتر و دستکشان میشود و از جاهای دیگر نیز حقوق میگیرند .برای چی؟ تو این سرایط اقتصادی؟ فقط همین کارشان کم بود ؟البته رانت و پارتی بازی برای دوستان و خویشان بماند.
بنظرم کاشف شوراها نیز خودش به عدم کارایی این نهادها در سراسر کشور پی برده و از این طرح که در آغاز خیلی مخالف داشت و پرسروصدا بود حسابی پشیمان است.جلوی ضرر را هر وقت بگیریم سود است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
مقدار رشوه ها هم واقعا قابل تامل هست از اختلاف فاحش طبقاتی و اینکه آقایان این مبالغ رو تحفه ای فدای درویش میدونند.........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
1
1
وقتب همه زوم کردن روی رئیس جمهور و دولتش و با بهانه ؛ و بی بهانه به دولت اهانت میکنند ! نتیجه اش اب را گل آلود کردن برای این چنین اراذلی است ! همین امام جمعه ی محترم در جریان سؤال مجلس از رئیس جمهور از پشت تریبون نماز جمعه فریاد کشیدند که : خاک بر سر نماینده ای که امضایش را پس بگیرد ! نتیجه اش غفلت از دیگر مسائل شهر میشود !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
1
شوراهاضعیف ترین شاکله راداراست...یک اجتماع اضافه با مسوولیتهای من درآوردی....مزاحم دستگاههای اجرایی ..دراکثرآنان هم تعهداخلاقی وجودندارد...
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
1
شهر بابل بشدت سیاسی و تابع تفکر جناحی است این هم دامی از اینگونه جریانات است ، سر انجام کار را مثل همه تخلفات می توانید قضاوت کنید.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
3
شوراهاي شهرهاي ديگه هم همينه. اصلا شوراها را بايد برداشت. كارشون فقط و فقط .....هست و بس .خدا كنه انتخابات شورا اصلا برداشته بشه. چون هييييچ كاري نميكنند جز پر كردن جيب خودشون و سوء استفاده از پستشون. همين و بس.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین