کد خبر: ۵۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

پیشنهادات نجومی برای “علیرضا بیرانوند” ؛ ستاره “پرسپولیس” از ترکیه و انگلیس پیشنهاد دارد

یک باشگاه ترکیه‌ای و یک تیم انگلیسی دوباره خواهان خرید علیرضا بیرانوند شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : هر چند مدتی از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گذشته، اما نمایش درخشان علیرضا بیرانوند هنوز از خاطر باشگاه‌های اروپایی پاک نشده است.

دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو حسابی در رسانه‌های خارجی مطرح شد و همه او را تحسین کردند.

در این میان چند باشگاه ترکیه‌ای، یک باشگاه ایتالیایی و تیم‌هایی از انگلیس و… خواستار جذب علیرضا بیرانوند شده‌اند، اما با توجه به اینکه این دروازه‌بان تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد، نتوانست پس از جام جهانی روسیه از این تیم جدا شود.

مضاف بر اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس بسته ماند و به همین خاطر به رغم اصرار علیرضا بیرانوند، مسئولان باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی به این گلر ندادند.

کار به جایی رسید که بیرانوند پس از چند جلسه غیبت در تمرینات به دفتر باشگاه رفت و جلسه‌ای با اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کرد. در این نشست اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و شخص حمیدرضا گرشاسبی به دقت به حرف‌های گلر ملی‌پوش گوش داده و سپس رضایت دادند که بیرانوند تا نیم‌فصل در تیمش بماند و در نیم‌فصل دوم در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی جدا شود.

در همین ارتباط شنیدیم یک باشگاه ترکیه‌ای و یک تیم انگلیسی دوباره خواهان خرید علیرضا بیرانوند شده‌اند. این دروازه‌بان ملی‌پوش هم خوب می‌داند اگر الان به اروپا نرود شاید هرگز نتواند به آرزوی دیرینه اش برسد و لژیونر شود.

بنابراین علیرضا بیرانوند تصمیم گرفته تا نیم‌فصل بی‌سر و صدا تمرین و برای پرسپولیس بازی کند، سپس در نقل و انتقالات نیم‌فصل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به یکی از پیشنهادات خود پاسخ مثبت بدهد و لژیونر شود.

در نیم‌فصل پرسپولیس می‌تواند پس از پایان محرومیت خود یک دروازه‌بان خوب و شایسته (شاید هم ملی‌پوش!) را جانشین علیرضا بیرانوند کند.

البته خود بیرانوند یک لیورپولی قدیمی است و دوست دارد فوتبالش را در لیگ انگلیس دنبال کند، اما باید تا نیم‌فصل صبر کرد و دید، پیشنهاد کدام لیگ اروپایی به گلر شماره یک تیم ایران جدی‌تر است؟

خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین