کد خبر: ۵۴۴۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت؛

نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد

نخستین تاکسی هوایی انگلیس آزمایش شد. این وسیله نقلیه که بدنه ای شبیه بالگرد دارد می تواند به مدت ۵ دقیقه با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر برساعت حرکت کند.
آفتاب‌‌نیوز : نخستین تاکسی هوایی انگلیس آزمایش شد. این وسیله نقلیه که بدنه ای شبیه بالگرد دارد می تواند به مدت ۵ دقیقه با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر برساعت حرکت کند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از تلگراف، استارت اپی در بریستول به طور موفقیت آمیز نخستین تاکسی هوایی در انگلیس ساخته و آزمایش کرده است. این وسیله نقلیه هوایی به طور عمودی از زمین بلند می شود و می نشیند.

 به هرحال ساخت و پرواز این وسیله نقلیه نقطه عطفی در صنعت تاکسی های پرنده به حساب می آید.

نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد

 استارت اپ Vertical Aerospace  وسیله نقلیه هوایی ساخته که گازهای گلخانه ای منتشر نمی کند و همزمان می تواند پاسخگوی نیاز صنعت حمل ونقل باشد.

این وسیله نقلیه مجهز به ۴ پروانه است و بدنه ای شبیه بالگرد دارد. فناوری فرود و از زمین بلند شدن عمودی به این هواپیما کمک می کند تا بین دو نقطه  به راحتی پرواز کند. جالب آنکه نیازی نیست خلبان تغییری در مسیر وسیله نقلیه ایجاد کند.


نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد

این شرکت با اجازه سازمان هوایی شهری پروازهایی آزمایشی انجام داد. این وسیله نقلیه هوایی اکنون می تواند ۵ دقیقه با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

این شرکت قصد دارد پروازهای خودران و خدمات تاکسی هوایی را ارائه کند. این استارت اپ تصمیم دارد خدمات تاکسی خود را تا ۲۰۲۲ میلادی آغاز کند.


مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین