کد خبر: ۵۴۴۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

بخاطر سرخپوش شدن قید “استقلال” را زدم ؛ باور کنید این خبر آن‌قدر برایم ناگهانی بود که هنگ کردم!

مدافع راست تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی مرا جدی می‌خواست به همین دلیل به این تیم پیوستم.
آفتاب‌‌نیوز : یوسف سیدی مدافع راست تیم تراکتورسازی، برای جدایی از این تیم به مشکل برخورده و به نظر می‌رسد روز‌های سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

* چرا با وجود فسخ قرارداد با تراکتورسازی به تیم ماشین‌سازی نمی‌روی که خواهان جذب تو شده؟

یوسف سیدی گفت:

    مسئولان تراکتورسازی با من فسخ قرارداد کرده‌اند، اما این فسخ را در صورتی اجرا می‌کنند که من به تیم ماشین‌سازی بروم. من هم قصد ندارم به ماشین‌سازی بروم و هرچه از مسئولان تراکتور خواستم وقتی مرا نمی‌خواهند اجازه بدهند به تیم دیگری بروم و رضایتنامه‌ام را صادر کنند فعلاً این کار را انجام ندادند.

 

* چرا به یکباره تراکتور‌سازی تو را کنار گذاشت؟

یوسف سیدی گفت:

    تراکتورسازی مرا جدی می‌خواست به همین دلیل به این تیم پیوستم، اما بعد از مدتی زنگ زدند و گفتند سر تمرین نیا و باشگاه تو را کنار گذاشته! باور کنید این خبر آن‌قدر برایم ناگهانی بود که هنگ کردم!

* حتماً دلیلی برای کنار گذاشتنت داشتند، به تو نگفتند چرا این کار را کردند؟!

    باور کنید حرفی به من نزدند و فقط یکی از مسئولان تیم زنگ زد که دیگر سر تمرین نروم و هیچ توضیح دیگری به من ندادند!

* به هر حال چه تصمیمی برای آینده‌ات گرفتی؟

یوسف سیدی گفت:

    پنج تیم لیگ برتری که یکی از آن‌ها هم سپیدرود بوده خواهان حضور من شده‌اند، اما تراکتوری‌ها می‌گویند در شرایطی رضایتنامه‌ات را می‌دهیم که فقط به ماشین‌سازی بروی!

* علی کریمی واقعاً خواهان تو شده؟

یوسف سیدی گفت:

    علی کریمی خواهان هر بازیکنی نمی‌شود، اما ایشان حتی به مدیر‌عامل تراکتور هم زنگ زده و خواهان حضور من در سپیدرود شده، اما تراکتوری‌ها ترتیب اثری به خواسته علی کریمی بزرگ هم ندادند!

* تیم‌های دیگری هم خواهان تو شدند؟

    پنج تیم مرا می‌خواهند. من بازیکن ۲۲ ساله هستم به همین دلیل چند تیم به عنوان بازیکن آزاد خواهان من شده‌اند، اما تا این لحظه متأسفانه تراکتوری‌ها اجازه ندادند جدا شوم.

* به نظر راهی نداری جز اینکه با تراکتور کنار بیایی؟!

یوسف سیدی گفت:

    من اول فصل چند پیشنهاد خوب حتی از تیم‌هایی مانند استقلال تهران داشتم، اما به خاطر تراکتور قید آن‌ها را زدم و توقع نداشتم حالا تراکتور با من این‌گونه برخورد کند. وقتی آن‌ها به من می‌گویند مرا نمی‌خواهند اشکالی ندارد رضایتنامه‌ام را بدهند تا من هم به تیم جدیدی بروم و بیشتر از این ضرر نکنم.

* در چه تیم‌هایی بازی کردی؟

یوسف سیدی گفت:

    من تا رده تیم امید در تمامی تیم‌های پایه در رده ملی بازی کردم و در تیم‌هایی مانند گسترش فولاد و یکی، دو تیم دیگر سابقه بازی دارم و به خاطر خدمت سربازی امسال تیم تراکتور را انتخاب کردم که این مشکلات به وجود آمد و متأسفانه فعلاً سد راهم شده است.

خبرورزشی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین