کد خبر: ۵۴۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

دستگیری مردانی که سرعابربانک‌ها کلاه می‌گذاشتند

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت از دستگیری جاعلان کارت‌های هدیه بانکی در محدوده خیابان شیخ بهایی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علی کارخانه دراین باره گفت: چندی پیش درپی تماس رئیس یکی از بانکهای محدوده خیابان شیخ بهایی و اعلام خبر کلاهبرداری، تیم های عملیاتی کلانتری ۱۴۵ ونک، به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی با اشاره تحقیقات ماموران در محل گفت: رئیس بانک مذکور به ماموران تجسس مراجعه کرده و گفت زمانی که وارد بانک شده و دوربینهای مداربسته را چک کرده متوجه شده دو مرد با مسدود کردن دوربینهای دستگاه عابر بانک اقدام به برداشت دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان با  هشت کارت هدیه بانکی کرده‌اند اما زمانی که مسئولان حسابرسی بانک برداشتها را بررسی کردند، متوجه شدند که کارتها تمام جعلی است و شماره سریال آنها هک شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات پیرامون متهمان و نحوه سرقتهای انجام شده آغاز شد و در نهایت با بررسیهای میدانی و فنی، خودروی متهمان که در مقابل بانک پارک شده بود شناسایی شد.

کارخانه ادامه داد: با هماهنگی انجام از سوی مقام قضایی، این خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت با سه سرنشین، متوقف شد و هر سه تن دستگیر و راهی کلانتری ۱۴۵ ونک شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر جعل کارتهای هدیه بانکی، از چند بانک مختلف اعتراف کرده و اعلام کردند که با هر یک از کارتها مبالغی حدود۳۰۰ هزار تومان را برداشت کردهاند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهمان نیز ۳۳ کارت هدیه بانکی به نامهای مختلف کشف و ضبط شد.

کارخانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین