کد خبر: ۵۴۵۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

وزیر ورزش: به دنبال قهرمانی در جام ملت‌های فوتبال هستیم/ نتایج جاکارتا تاریخی بود

مسعود سلطانی فر گفت: با قهرمانی در جام ملت های آسیا دیگر آرزوی مردم را تحقق می بخشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح ورزشگاه هفت هزارنفری شهدای اسلام شهر اظهار کرد: با توجه به همه محدودیت ها و جنگ اقتصادی تمام عیاری که دشمن ایجاد کرده ما طرحی بزرگ را ایجاد کردیم که از هفته دولت تا دهه فجر گامی اساسی در توسعه کشور و ورزش ایران برداریم و پاسخی به برنامه های دشمنان بدهیم. طبق برنامه نیز هر هفته یک پروژه در همین سطح در کشور افتتاح می کنیم تا موجب شادی مردم عزیز ایران باشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: امروز هیچ ابزاری ارزان‌تر از ورزش برای غرور ملی و سربلندی کشور نیست. هیچ حادثه‌ای مثل برد تیم ملی فوتبال، قهرمانی یک کشتی‌گیر در جهان یا قهرمانی یک وزنه بردار در المپیک نمی تواند باعث خوشحالی مردم شود.

او افرود: تیم ملی فوتبال در جام جهانی تاریخی ترین و استثنایی ترین نتیجه ممکن را کسب کرد که پیام مقام معظم رهبری، شخص رییس جمهور، نماینده های مجلس و مسوولان کشور را در پی داشت. در بازی‌های آسیایی نیز تاریخی‌ترین نتیجه کسب شد و دوباره شاهد پیام های حمایت کننده بودیم.

وزیر ورزش همچنین گفت: ما همیشه دلگرم به حمایت های دولت محترم هستیم و انشالله دی ماه در جام ملت های آسیا آرزوی دیگر مردم ایران یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا را برآورده می کنیم. بعد از بیش از ٤٠ سال تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد. همه شرایط هم مهیا است و امیدواریم با حمایت های دولت، شخص رییس جمهور و آقای جهانگیری معاون محترم رییس جمهور این اتفاق بیفتد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین