کد خبر: ۵۴۵۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

جشن 70 سالگی کره‌شمالی؛ بدون موشک+تصاویر

این جشن همزمان است با 9 سپتامبر. در چنین روزی در سال 1948 میلادی، جمهوری دموکراتیک خلق کره تاسیس شد. تولد این کشور سه سال پس از آن روی داد که مسکو و واشنگتن بر سر شبه جزیره کره وارد منازعه با یکدیگر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- کره شمالی اخیرا با برگزاری جشن 70 سالگی تولد رسمی آن کشور به عنوان یک ملت و یک دولت کنسرت عظیمی را برگزار کرد. با این حال، در این جشن موشک‌های کره شمالی به نمایش در نیامد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این جشن همزمان است با 9 سپتامبر. در چنین روزی در سال 1948 میلادی، جمهوری دموکراتیک خلق کره تاسیس شد. تولد این کشور سه سال پس از آن روی داد که مسکو و واشنگتن بر سر شبه جزیره کره وارد منازعه با یکدیگر شدند. در نتیجه، آن کره شمالی و جنوبی از یکدیگر جدا شده و در و بلوک قدرت مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به جای نمایش موشک‌ها در مراسم روز شنبه در این برنامه توسعه اقتصادی، عکس کارخانه‌ها و زمین‌های گندم حاصلحیز کره شمالی به نمایش گذاشته شدند. اعضای کنسرت سرودی به نام "سوسیالیسم، من عشق تو هستند" و سرودی تقدیم به کیم جونگ اون با عنوان "عزیز، پدر ما" را اجرا کردند. در این مراسم مقام‌های خارجی نیز حضور داشتند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مرغ حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
2
انضباط و دیسیپلین از سروروی این تصاویر می باره، ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین