کد خبر: ۵۴۵۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

آماده‌باش پلیس تا 15 مهرماه

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه جلسات زیادی با مسئولان مختلف برگزار کردیم و امروز جلسه هماهنگی بین شهرداری و پلیس بود، گفت: پلیس پایتخت حداقل تا 15 مهرماه در همه بخش‌ها آماده‌باش است تا شاهد برگزاری نظم و آرامش در شهر باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت نیز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر اظهار کرد: در آستانه مهرماه قرار داریم و یک و نیم میلیون دانش‌آموز، دانشجو و ... به چرخه ترافیکی تهران وارد می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که حدود 30 تا 40 درصد به ترافیک شهر اضافه می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه شناور شدن ساعات کاری ادارات در 15 روز اول مهرماه می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد، در مورد چرایی افزایش تعداد کشته‌های تصادفات در سال گذشته پایتخت گفت: اتفاقات و سوانح، ناشی از عدم رعایت قوانین است و متاسفانه در این بخش هم عابران و هم راکبان موتورسیکلت، بیش از 70 درصد کشته‌های تصادفات را به خود اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه مابقی رانندگان نیز در رعایت مقررات بی‌انضباطی می‌کنند، گفت: البته فرهنگ‌سازی هم دچار نوساناتی است و باید به طور جدی از توان معاونت حمل و نقل و پلیس در مورد فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان استفاده کنیم.

وی گفت: باید در کنار برخورد قاطع و قانونی با متخلفان، اجرای طرح‌های فرهنگ‌سازی را نیز توأمان داشته باشیم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین